Nogle der kan hjælp mig måske.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

Nemesis

mor til 4 dejlige børn skriver:

De sagde på kommunen/jobcenter sådan er reglen lave i 2011.

Derfor skal jeg ud igen og den gang kan det så ske jeg kun skal i 13 uge i det jeg jo har 4½ mdr bag mig men have 1/3 sygdom næsten i de 4½ mdr så det er lidt for meget.Var der dog over ½ delingen.

Men de siger af i 2011 hedder det sige to steder af ca 13 uge eller mere.

Kan det ikke være fordi du var i arbejde eller ligne inden da jeg har jo gået hjemme - 4½ mdr efter barselen her og før det gået hjemme siden 2005 - 7 ugers kursus efter barn nummer 2 var jeg lige ude de ca 7 uger i 2008 men ellers gået hjemme næsten siden 2005.

Henriette

nææh hvis reglerne er lavet om. så er det jo sådan... :-)

Jeg var heller ikke i arbejde..men havde været det og måtte sygemelde mig derfra og var så sygemeldt indtil min arbejdsprøvning.

Men jeg håber da for dig at du kommer godt igennem...det kan være rigtig hårdt og svært.

Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

H+S Skjolgborg.

nææh hvis reglerne er lavet om. så er det jo sådan... :-)

Jeg var heller ikke i arbejde..men havde været det og måtte sygemelde mig derfra og var så sygemeldt indtil min arbejdsprøvning.

Men jeg håber da for dig at du kommer godt igennem...det kan være rigtig hårdt og svært.

Sisse

Ok måske derfor reglerne er lave om + du have været i arbejde jeg har kun haft 10 ugers rigtigt arbejde efter min udd i 1997 måske derfor de ville afprøve mig lidt mere endnu...

Håber jeg.

Ej her i faxekommunen og før var jeg i slagelse kommunen der ser de helst folk i flexjob ind pension + jeg takke jo selv nej tak til pension den 27 juli sidste år.Hende der kom her mente det så lovene ud så det håber jeg da på.

Men tak.

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.