Nogle der kan hjælp mig måske.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.616 visninger
31 svar
0 synes godt om
23. marts 2012

H+S Skjolgborg.

Hvad får man af løn ca før skat på flexjob??.

Mvh Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

Becks

mor til 4 dejlige børn skriver:

Mvh Henriette

15000,- ca. Det får min veninde..

Men mon ikke det er forskelligt fra kommune til kommune?

Anmeld

23. marts 2012

BetinaMads

Det kommer an på hvad din timeløn er der hvor du bliver ansat i flexjob.

Anmeld

23. marts 2012

Nemesis

Lønnen er som den normale løn i det arbejde du har som flexjobber. Ledighedsydelsen er på ca. 15000 kr. før skat. (82% af dagpengesatsen)

:-) Sisse

Anmeld

23. marts 2012

Becks

BetinaMads skriver:

Det kommer an på hvad din timeløn er der hvor du bliver ansat i flexjob.

Sådan er det ikke i alle kommuner  Min veninde har været ansat i flex 3 steder, og har fået det samme udbetalt fra kommunen

Anmeld

23. marts 2012

H+S Skjolgborg.

Ok tak men ca 15000 kr før skat.

Jeg skal jo i anden pratik nu her når jeg blever ringede op af min vejleder som var her hjemme i går hvor vi holde møde og jeg skulle fortæller om hvad jeg kunne og hvad jeg fejle osg fik af medicin osv osv.

Jeg har jo så lige været ude i 4½ mdr og stoppe her den 13 jan kunne ikke få det forlængede igen + vi skulle også flytte til haslev så det passe jo meget godt.

Men jeg skal jo så ud igen når hun har funde et sted til mig eller jeg selv finder et sted og det er på 13 uge med måske forlængelse hvis de vil have mig længertid. Men derefter skal det jo så tages op på kommunen om jeg er flexjob berette HÅBER JEG AF JEG BLEVER....

Så tænkte på hvad man så ca ville få i løn. For hun sagde det udmuligt kunne bleve mindre ind det jeg får nu før skat som forsøger på kontanthjælp som jo er 13732 kr mener jeg det ca er før skat.

Ville da være dejlig hvis jeg stige bare lidt. Lidt har jo også ret.

Men tak ca 15000 før skat lyder da meget ok.

Min papfar fik så lige 42000 kr før skat på flecxjob de sidste 8-10 år han var der han stige og stige hver år.Men kom på pension her 1 juli sidste år.

Jeg ville da blev glad hvis jeg f.eks om 3-4 år får bare 25000 før skat på 20 timer om ugen f.eks.

Henriette

Anmeld

23. marts 2012

Team Putte

mor til 4 dejlige børn skriver:

Mvh Henriette

Min mor er flexjobber og hun får det samme før skat som en der arbejder samme sted som ikke er flexjobber.. Arbejder du f.eks. i butik får du alm. FULD butiksløn før skat omkring 16-17.000 og arbejder du som advokat er det jo væsentligt højere

Anmeld

23. marts 2012

Chr-Hei

Min mor er flexjobber og det kommer helt and på hvad din timeløn er der hvor du skal i flexjob...

Anmeld

23. marts 2012

Chr-Hei

Becks skriver:

Sådan er det ikke i alle kommuner  Min veninde har været ansat i flex 3 steder, og har fået det samme udbetalt fra kommunen

Er det så ikke fordi hun er ude igennem kommunen, evt for at finde ud af hvad hun kan holde til?

Anmeld

23. marts 2012

Becks

Chr-Hei skriver:

Er det så ikke fordi hun er ude igennem kommunen, evt for at finde ud af hvad hun kan holde til?

Nej er det ikke

Hun fik tilkendt flexydelse for 6 år siden..

Men hun er ikke uddannet noget, så måske det er derfor hun får det samme alle steder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.