Ok tak men ca 15000 kr før skat.
Jeg skal jo i anden pratik nu her når jeg blever ringede op af min vejleder som var her hjemme i går hvor vi holde møde og jeg skulle fortæller om hvad jeg kunne og hvad jeg fejle osg fik af medicin osv osv.
Jeg har jo så lige været ude i 4½ mdr og stoppe her den 13 jan kunne ikke få det forlængede igen + vi skulle også flytte til haslev så det passe jo meget godt.
Men jeg skal jo så ud igen når hun har funde et sted til mig eller jeg selv finder et sted og det er på 13 uge med måske forlængelse hvis de vil have mig længertid. Men derefter skal det jo så tages op på kommunen om jeg er flexjob berette HÅBER JEG AF JEG BLEVER....
Så tænkte på hvad man så ca ville få i løn. For hun sagde det udmuligt kunne bleve mindre ind det jeg får nu før skat som forsøger på kontanthjælp som jo er 13732 kr mener jeg det ca er før skat.
Ville da være dejlig hvis jeg stige bare lidt. Lidt har jo også ret.
Men tak ca 15000 før skat lyder da meget ok.
Min papfar fik så lige 42000 kr før skat på flecxjob de sidste 8-10 år han var der han stige og stige hver år.Men kom på pension her 1 juli sidste år.
Jeg ville da blev glad hvis jeg f.eks om 3-4 år får bare 25000 før skat på 20 timer om ugen f.eks.
Henriette
Anmeld