Retter lige det her en gang :
Ok men om det er 15000-17000 før skat er jo så bare ca det jeg ville få jeg skal arbejde i køkken/ældre mennesker men håber om 3-4 jeg kan komme op og klar f.eks 25 timer og få kørekort så ville jeg gerne være en blanden af besøgsven og kontaktperson et udvide fag med en masse ting man kan og letter rengøringen oveni også...
til sådan her=Ok om det 15000-170000 kr om mdr før skat så er det jo bare ca det jeg ville få.Jeg skal arbejde i køkken og med mennesker men nok meste ældre mennesker også håber jeg om f.eks 3-4 år jeg kan klar f.eks 25 timer og få/tag et kørekort så ville jeg nemlig gerne være en blaningen af besøgsven og kontaktperson et udvide fag jeg selv har mix sammen hvor jeg f.eks gøre lidt rent hjælpe med nået indkøb,madlaveningen,lægebesøg,sygehuse, ja alt mulig for jeg syntes der er så mange ældre eller mennesker der er syge,svage eller ligne som har brug for nået hjælp og bare ikke har en familie eller ligne og jeg ville gerne være en der hjælper andre mennesker som har det skid,ensom eller ligne.Dog kan jeg ikke klar af skifte en ad ble alt andet er for mig ok
Jeg ville gerne have udd mig indfor skolehjem/børnehjem men mange af mine familiemedlemer og venner/veninder siger de tro det ville komme for tæt ind på mig da jeg selv har boede mega mange steder blev udsat for en masse grimme ting og se vold osv.
Men så har jeg så vend den til det her unge/ældre mennesker som bor ud for sig selv eller beskytte bolig eller ligne.
Håber det gav meningen.
Jeg ville ikke kunne leve i ensomhed bare tænken om af bo helt alene uden ens børn kom på besøg osv. Der er desværre mange der glemmer deres forældre osv og det er mega øv.Tænk på når man selv blever gammel.
Når men alt i alt håber jeg på et flexjob om ca 6 mdr også bygge mig selv op til af kunne hjælp andre.
Håber det gav meningen.
Henriette
Anmeld