Er slyngevugge godt for baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2012

Zafir

Himmelsmil skriver:

ih det ser lovene ud Tror godt han kan puttes i vuggen fremover

Der står noget med noget Cocostiff som er med til at afstive madrassen - har i brugt det? Man kan vist købe det ved siden af selve vuggen...

mon min dreng skal i en Junior vugge når han allerede vejer 9,2 kg, men kun er 6 måneder om lidt? hmm

Jeg tror da jeg ville købe juniormodellen med det samme Han lyder til at være ligeså stor som Frigg, selvom han er et år yngre hehe.

Men hun er også lidt en splejs af sin alder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

Zafir

Zafir skriver:

Jeg tror da jeg ville købe juniormodellen med det samme Han lyder til at være ligeså stor som Frigg, selvom han er et år yngre hehe.

Forresten - det med den dersens kokos ting, det har vi ikke brugt

Anmeld

24. marts 2012

Drømme

Zafir skriver:

Det er den BEDSTE ting vi overhovdet har haft til nogen af vores unger

Uh, jeg glæder mig jo allerede kæresten er allerede overtalt, utroligt nok så får vi den ikke i gave, køber vi den selv

Hvor lang tid tog det for jer at vænne dem til at sove i den ?

Har en slynge til min datter, og indtil videre er hun ikke ret glad for at være i den..

Anmeld

24. marts 2012

Zafir

Drømme skriver:

Uh, jeg glæder mig jo allerede kæresten er allerede overtalt, utroligt nok så får vi den ikke i gave, køber vi den selv

Hvor lang tid tog det for jer at vænne dem til at sove i den ?

Har en slynge til min datter, og indtil videre er hun ikke ret glad for at være i den..

Jeg kan faktisk ikke helt huske det
Men jeg mener at det var 2-3 ugers tid.

Anmeld

24. marts 2012

Røverdatter

Zafir skriver:

Jeg tror da jeg ville købe juniormodellen med det samme  Han lyder til at være ligeså stor som Frigg, selvom han er et år yngre hehe.

Ja, jeg tror også jeg køber juniormodellen med det samme Iiih tusind tak for råd - er bare så hooked på den vugge! Havde ellers tænkt at købe en fastvikle til os her til april, men den må liiige vente

Ja, han er en stor dreng.. hehe..

God weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.