Er slyngevugge godt for baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.504 visninger
34 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

Michalala

Jeg har læst en hel masse godt om slyngevugge - og tror det kunne være en rigtig god løsning her hos os. Men tænker på, om det kan være særlig godt for baby at ligge sådan lidt krumt og med begrænset plads til at brede sig

Håber nogen kan hjælpe mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

morethanperfect

Michalala skriver:

Jeg har læst en hel masse godt om slyngevugge - og tror det kunne være en rigtig god løsning her hos os. Men tænker på, om det kan være særlig godt for baby at ligge sådan lidt krumt og med begrænset plads til at brede sig

Håber nogen kan hjælpe mig.

Tænk når den ligger inde i maven
Tror det er rigtig godt for baby .. Bestemt ..  

Anmeld

22. marts 2012

Michalala

morethanperfect skriver:

Tænk når den ligger inde i maven
Tror det er rigtig godt for baby .. Bestemt ..  

Det kan der selvfølgelig være noget om

Anmeld

22. marts 2012

modesty

Babyer er født med c-formede rygge, hvorimod voksne har s-formede rygge. F.eks er det bedst for babyer at sidde med krum ryg i babyseler. Og jeg kan ikke forestille mig andet end at de slyngevugger man kan købe på markedet herhjemme er helt fine. Mange babyer kan jo rigtig godt lide at blive svøbt tæt når de skal sove (bl.a. min dreng), så det er fint at de ikke har så meget plads. Det gør selvfølgelig også at de vokser ud af vuggen rimelig hurtigt.

Jeg har ikke haft en selv, men en god veninde har, og hun var MEGET glad for den.

Anmeld

22. marts 2012

Zafir

Det er præcis som de bedst kan lide at ligge. Frigg har sovet i slyngevugge altid og eeeeeeeeelsker det

NU er hun flyttet over i junior modellen og elsker også den.
Men de kan sagtens rykke rundt hehe. Frigg kan komme 180 grader rundt uden problemer om natten Men hun er jo også 19 mrd næsten.

Anmeld

22. marts 2012

Zafir

Den originale hedder jo også natures sway (naturens svaj) Sååeee

Anmeld

22. marts 2012

Drømme

Zafir skriver:

Den originale hedder jo også natures sway (naturens svaj) Sååeee

Uh, jeg blander mig lige
Har du et link, Zafir ?

Anmeld

22. marts 2012

Michalala

Tak for jeres svar. Dejligt at høre, at det virker som en god løsningMon der er forskel på om man køber en på markedet eller selv syer?

Hvor længe mon barnet kan bruge sådan en?

Anmeld

22. marts 2012

Zafir

Drømme skriver:

Uh, jeg blander mig lige
Har du et link, Zafir ?

http://www.slyngevuggen.dk/

Anmeld

22. marts 2012

Zafir

Michalala skriver:

Tak for jeres svar. Dejligt at høre, at det virker som en god løsningMon der er forskel på om man køber en på markedet eller selv syer?

Hvor længe mon barnet kan bruge sådan en?

Altså - jeg er normalt til hjemmelavede ting osv. MEN - lige præcis med slyngevuggen, så er jeg IKKE gået på kompromis. der er brugt lang tid med at ordne og regne det rigtige svej og det ud. Jeg ville aldrig lave en selv,af den slags. - Derudover har jeg ikke set nogen af de hjemmelavede, der har levet op til den originale.

Jeg har set mange hjemmelavede.

Frigg har sovet 1½ år i den lille model og er flyttet over i den store. Den dur indtil 25 kg Så der finder hun nok selv ud af at hun vil noget andet, før hun er for stor til den
Hvis hun havde været normal længde, så havde hun nok flyttet tidligere over i den store model. Men hun er stadig kun omkring 80 cm hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.