Er slyngevugge godt for baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2012

Koen.

Zafir skriver:

Nej - vi har ikke haft stativet

Vi har haft kroge i loftet derhjemme. Både i soveværelset, køkken (hvor hun bliver puttet om aftenen, fordi der er ro og det er tæt på stuen - så tager jeg hende med i seng, når jeg går op).

Derudover har vi dørkarmsbeslaget, som kan bruges til at tage rundt om gode store grene i blommetræet, rundt om en lægte i taget på carporten, hvis det regner, eller dørkarmen hos bedstefar og bedstemor.

Men ALLE steder, hvor der er en dørkarm, lægte, krog, gren osv kan den hænge. Om sommeren når vi rejser med vores vikingetelt, så har hun en snor fra den øverste bjælke, hvor der hænger et torv, hvor vi hapser vuggen på.

Det er SÅ let, fleksibelt og perfekt som det kan være

Frigg har været tryg ved at sove ude, hvor vi end har været - for hun har altid haft den samme vugge at sove i. Også vejer den ingenting (i sig selv - meeeen - det er svært ikke at føle at det er en slags taske også ikke pakke den sammen, men proppe den med alting - pusletaske, tøj osv.)

Side spørgsmål: vi har en til den kommende lillebror og regnede faktisk med at han os sku sove ude i den , men (selvfølgelig efter årstiden) hvad sover de i ude i den og skal der noget ekstra i under dem, tænker et lammeskind eller lignende?

Håber det er okay jeg spørger, glæder mig bare sådan til at bruge den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

Michalala

Fru Skovrup skriver:

herhjemme bruger vi også slyngevuggen, det er den BEDSTE invistering nogensinde til den lille!

han har sovet i den siden han var 5 uger gammel og han sover i den hver dag! Han ligger helt naturligt i den og det er med at den er smal hjælper ham til at føle sig tryg, for han sover ikke på samme måde på en madras! kun hvis han så er svøbt og det er lidt varmt disse dage.

jeg vil KUN kunne anbefale slyngevuggen, intet negativt om den herfra! den er alle 1499kr værd!

du kan købe den her: http://www.sneglehuset.com/product/natures-sway-sl yngevuggen-original-extended-45/

jeg skal til at spare op til junior modellen, da min søns fødder stikker ud af fodenden

Tak for dit svar. Det lyder næsten som om der kan blive problemer med at vænne baby af med den igen Men det må man jo så tage til den tid.

Anmeld

23. marts 2012

Michalala

tanja. skriver:

Side spørgsmål: vi har en til den kommende lillebror og regnede faktisk med at han os sku sove ude i den , men (selvfølgelig efter årstiden) hvad sover de i ude i den og skal der noget ekstra i under dem, tænker et lammeskind eller lignende?

Godt spørgsmål. Jeg satser også på at kunne bruge den på altanen - også selvom det ikke er høj-sommer. Så håber da ikke det giver problemer

Håber der er nogen der kan svare

Anmeld

23. marts 2012

Zafir

tanja. skriver:

Frigg har sovet ude i den hele året. - Også i 15 graders frost

Når det var frostvejr, fik hun skind i - så til sidst også skind ovenpå og div indpakninger osv. hun har altid været varm og dejlig. Når det var hård frost hængte jeg et uldtæppe over den, så luften blev varmet op inde i vuggen.

Anmeld

23. marts 2012

Koen.

Zafir skriver:

Når det var frostvejr, fik hun skind i - så til sidst også skind ovenpå og div indpakninger osv. hun har altid været varm og dejlig. Når det var hård frost hængte jeg et uldtæppe over den, så luften blev varmet op inde i vuggen.

Super tak for svar

Anmeld

23. marts 2012

Røverdatter

Zafir skriver:

Heej, undskyld jeg lige blander mig - men du ser ud til at have styr på det

Tror du at vi kan vænne vores snart 6 måneder gamle dreng til at sove i den? Han er simpelthen ved at være for stor til at ligge imellem os om natten i vores halvanden-mands seng eller skal man helst starte tidligst muligt med at putte dem i slyngevuggen?

Tak...

Anmeld

23. marts 2012

Zafir

Himmelsmil skriver:

Tror du at vi kan vænne vores snart 6 måneder gamle dreng til at sove i den? Han er simpelthen ved at være for stor til at ligge imellem os om natten i vores halvanden-mands seng eller skal man helst starte tidligst muligt med at putte dem i slyngevuggen?

Tak...

- Altsåååå jeg blander mig jo som sådan også i en andens tråd, så det er vel mig der skal undskylde om nogen

MEN - jeg aner ikke mht det med 6 mrd og venne sig til det. - Det kan man vel godt? Jeg tror der står en masse om det, - altså folks erfaringer inde på www.slyngevuggen.dk. Så er der sikkert også nogen der har gjort det.

Vi gjorde det lige fra starte med Frigg, fordi vi skulle til bryllup da hun var 11 dage - og jeg har ikke nogen barnevogn, så jeg VILLE have at jeg ikke skulle have hende på armen hele tiden. Så hun måtte død og pine vende sig til det, inden. hehe. Så derfor gjorde vi det lige fra starten

Anmeld

23. marts 2012

Michalala

Himmelsmil skriver:

Tak...

Du skal ikke undskylde for mig. Jeg blir også klogere af andres spørgsmål

Anmeld

23. marts 2012

Røverdatter

Zafir skriver:

- Altsåååå jeg blander mig jo som sådan også i en andens tråd, så det er vel mig der skal undskylde om nogen

MEN - jeg aner ikke mht det med 6 mrd og venne sig til det. - Det kan man vel godt? Jeg tror der står en masse om det, - altså folks erfaringer inde på www.slyngevuggen.dk. Så er der sikkert også nogen der har gjort det.

Vi gjorde det lige fra starte med Frigg, fordi vi skulle til bryllup da hun var 11 dage - og jeg har ikke nogen barnevogn, så jeg VILLE have at jeg ikke skulle have hende på armen hele tiden. Så hun måtte død og pine vende sig til det, inden. hehe. Så derfor gjorde vi det lige fra starten

Hehe.. Dét kan jeg skisme godt forstå!

Jeg vil lige prøve at tjekke siden ud, og se om der står noget om det Tak for din hjælp..

Anmeld

23. marts 2012

Røverdatter

Zafir skriver:

ih det ser lovene ud Tror godt han kan puttes i vuggen fremover

Der står noget med noget Cocostiff som er med til at afstive madrassen - har i brugt det? Man kan vist købe det ved siden af selve vuggen...

mon min dreng skal i en Junior vugge når han allerede vejer 9,2 kg, men kun er 6 måneder om lidt? hmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.