Er slyngevugge godt for baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

Michalala

Zafir skriver:

Altså - jeg er normalt til hjemmelavede ting osv. MEN - lige præcis med slyngevuggen, så er jeg IKKE gået på kompromis. der er brugt lang tid med at ordne og regne det rigtige svej og det ud. Jeg ville aldrig lave en selv,af den slags. - Derudover har jeg ikke set nogen af de hjemmelavede, der har levet op til den originale.

Jeg har set mange hjemmelavede.

Frigg har sovet 1½ år i den lille model og er flyttet over i den store. Den dur indtil 25 kg Så der finder hun nok selv ud af at hun vil noget andet, før hun er for stor til den
Hvis hun havde været normal længde, så havde hun nok flyttet tidligere over i den store model. Men hun er stadig kun omkring 80 cm hehe.

Det var også lige præcis det med svejet og sådan jeg tænkte på. Hm... Det må jeg nok lige få undersøgt lidt bedre.

1 1/2 år er da lang tid i den lille. Længere end jeg havde turdet håbe på

Tusind tak fordi du gider tage dig tid til at dele din erfaringer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Zafir

Michalala skriver:

Det var også lige præcis det med svejet og sådan jeg tænkte på. Hm... Det må jeg nok lige få undersøgt lidt bedre.

1 1/2 år er da lang tid i den lille. Længere end jeg havde turdet håbe på

Tusind tak fordi du gider tage dig tid til at dele din erfaringer.

Vi er kæmpe fans herhjemme. Så er det nemt at dele erfaringer.
Det bedste er at den er stå flexibel. Man kan have den med sælger vegne og hun har sovet både ude og inde. Sover stadig udenfor Tim middag i weekenden. :-)

Anmeld

22. marts 2012

Drømme

Zafir skriver:

http://www.slyngevuggen.dk/

Tak
Den skal helt klart på ønskelisten til barnedåben her sidst i april

Anmeld

23. marts 2012

Michalala

Zafir skriver:

Vi er kæmpe fans herhjemme. Så er det nemt at dele erfaringer.
Det bedste er at den er stå flexibel. Man kan have den med sælger vegne og hun har sovet både ude og inde. Sover stadig udenfor Tim middag i weekenden. :-)

Stå flexibel? Har I også stativet til den eller hvad mener du med det? Tager I vuggen med rundt med stativ og det hele?

Anmeld

23. marts 2012

Zafir

Drømme skriver:

Tak
Den skal helt klart på ønskelisten til barnedåben her sidst i april

Det er den BEDSTE ting vi overhovdet har haft til nogen af vores unger

Anmeld

23. marts 2012

Zafir

Michalala skriver:

Stå flexibel? Har I også stativet til den eller hvad mener du med det? Tager I vuggen med rundt med stativ og det hele?

Nej - vi har ikke haft stativet

Vi har haft kroge i loftet derhjemme. Både i soveværelset, køkken (hvor hun bliver puttet om aftenen, fordi der er ro og det er tæt på stuen - så tager jeg hende med i seng, når jeg går op).

Derudover har vi dørkarmsbeslaget, som kan bruges til at tage rundt om gode store grene i blommetræet, rundt om en lægte i taget på carporten, hvis det regner, eller dørkarmen hos bedstefar og bedstemor.

Men ALLE steder, hvor der er en dørkarm, lægte, krog, gren osv kan den hænge. Om sommeren når vi rejser med vores vikingetelt, så har hun en snor fra den øverste bjælke, hvor der hænger et torv, hvor vi hapser vuggen på.

Det er SÅ let, fleksibelt og perfekt som det kan være

Frigg har været tryg ved at sove ude, hvor vi end har været - for hun har altid haft den samme vugge at sove i. Også vejer den ingenting (i sig selv - meeeen - det er svært ikke at føle at det er en slags taske også ikke pakke den sammen, men proppe den med alting - pusletaske, tøj osv.)

Anmeld

23. marts 2012

Michalala

Zafir skriver:

Nej - vi har ikke haft stativet

Vi har haft kroge i loftet derhjemme. Både i soveværelset, køkken (hvor hun bliver puttet om aftenen, fordi der er ro og det er tæt på stuen - så tager jeg hende med i seng, når jeg går op).

Derudover har vi dørkarmsbeslaget, som kan bruges til at tage rundt om gode store grene i blommetræet, rundt om en lægte i taget på carporten, hvis det regner, eller dørkarmen hos bedstefar og bedstemor.

Men ALLE steder, hvor der er en dørkarm, lægte, krog, gren osv kan den hænge. Om sommeren når vi rejser med vores vikingetelt, så har hun en snor fra den øverste bjælke, hvor der hænger et torv, hvor vi hapser vuggen på.

Det er SÅ let, fleksibelt og perfekt som det kan være

Frigg har været tryg ved at sove ude, hvor vi end har været - for hun har altid haft den samme vugge at sove i. Også vejer den ingenting (i sig selv - meeeen - det er svært ikke at føle at det er en slags taske også ikke pakke den sammen, men proppe den med alting - pusletaske, tøj osv.)

Ej jeg bliver mere og mere hook på den slyngevugge. Du taler godt for din sag Vi har begge forældre og familie på Bornholm og rejser en del frem og tilbage.- SÅ det ville godt nok være smart bare at kunne pakke vuggen ud og ind - og den fylder vel heller ikke ret meget.

Anmeld

23. marts 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
herhjemme bruger vi også slyngevuggen, det er den BEDSTE invistering nogensinde til den lille!

han har sovet i den siden han var 5 uger gammel og han sover i den hver dag! Han ligger helt naturligt i den og det er med at den er smal hjælper ham til at føle sig tryg, for han sover ikke på samme måde på en madras! kun hvis han så er svøbt og det er lidt varmt disse dage.

jeg vil KUN kunne anbefale slyngevuggen, intet negativt om den herfra! den er alle 1499kr værd!

du kan købe den her: http://www.sneglehuset.com/product/natures-sway-sl yngevuggen-original-extended-45/

jeg skal til at spare op til junior modellen, da min søns fødder stikker ud af fodenden

Anmeld

23. marts 2012

Zafir

Michalala skriver:

Ej jeg bliver mere og mere hook på den slyngevugge. Du taler godt for din sag Vi har begge forældre og familie på Bornholm og rejser en del frem og tilbage.- SÅ det ville godt nok være smart bare at kunne pakke vuggen ud og ind - og den fylder vel heller ikke ret meget.

Hehe.. Ja - man skulle næsten være forhandler af den. Meeeen. - Det er vi ikke. Bare rigtig begejstrede brugere. Den har virkelig været en god invistering (de taber jo dårligt værdien - jeg har solgt Friggs gamle nu her, hvor vi har købt den nye) og så passer den super godt til vores livstil, hvor vi ikke rigtig er til at tøjle

Tror helt sikkert også den vil passe til jer og jeres baby.

Anmeld

23. marts 2012

Zafir

Fru Skovrup skriver:

herhjemme bruger vi også slyngevuggen, det er den BEDSTE invistering nogensinde til den lille!

han har sovet i den siden han var 5 uger gammel og han sover i den hver dag! Han ligger helt naturligt i den og det er med at den er smal hjælper ham til at føle sig tryg, for han sover ikke på samme måde på en madras! kun hvis han så er svøbt og det er lidt varmt disse dage.

jeg vil KUN kunne anbefale slyngevuggen, intet negativt om den herfra! den er alle 1499kr værd!

du kan købe den her: http://www.sneglehuset.com/product/natures-sway-sl yngevuggen-original-extended-45/

jeg skal til at spare op til junior modellen, da min søns fødder stikker ud af fodenden

Nu skal vi jo ikke have flere unger - så jeg solgte den lille Så var der lige til den nye næsten
Også har vi ønsket os penge til den nye i 1 års fødselsdagsgave. Frigg har jo alt andet, - hvad hun har brug for.

Lige når man pakker den store ud, tænker man bare GOSH den er godtnok stor, men rigtig lækker... Men så går der lige et øjeblik, også glemmer man det, når baby jo passer i størrelsen til den store hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.