Hej Piger.
Nu nærmer dagen ( søndag) sig hvor jeg skal være alene med begge fra vi vågner om morgenen til ca. aftensmadtid. Lillebror er født d. 15/3
Og jeg er faktisk pisse nervøs! I graviditeten tænkte jeg ikke over at lillebror ville kræve så lang tid om at spise (fuldammer) men et måltid fra start til han er mæt tager i hvert fald en time stadigvæk. og han skal spise i hvert fald tre-fire gange i løbet af den tid jeg er alene med dem begge. Så har virkelig brug for nogle gode råd til hvordan jeg lige tackler dem begge på en gang? Hvad gør jeg f.eks når han spiser hos mig, og hun gerne vil lege? Jeg er stadig i opstart med amning, og det er utrolig vigtigt jeg sidder godt ellers gør det bare rigtig rigtig ondt i brysterne.
Storesøster gider ikke rigtig sidde hos mig (forståeligt nok) når han skal spise, men jeg kan jo heller ikke sætte hende igang med en leg og forvente hun vil lege selv, mens han spiser færdig?
kom med råd tak
også bare generelt hvad I laver, når I er alenemed begge børn, for jeg kommer til at være alene med dem flere døgn af gangen om ikke så længe..
Anmeld