Må man tage piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2012

Princesspigen

spj skriver:

Det lyder heller ikke rart. Det er næsten hver gang jeg er på arbejde, at jeg kommer hjem med hovedpine. Vi har bare det dårligste arbejdsmiljø og indeklima.

det lyder bestemt ikke rart  jeg ved ikke hvad du arbejder med men får du drukket rigeligt med vand og evt kan du få mulighed for at åbne nogle vinduer eller ligende i løbet af dagen ? ? eller måske gå en tur ud ind i mellem ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

spj

Princesspigen skriver:

det lyder bestemt ikke rart  jeg ved ikke hvad du arbejder med men får du drukket rigeligt med vand og evt kan du få mulighed for at åbne nogle vinduer eller ligende i løbet af dagen ? ? eller måske gå en tur ud ind i mellem ?

Jeg er lægesekretær på et hospital hvor vi sidder 7 mennesker i et rum beregnet til 5 og med 6 printer i så lille et rum er der ret så dårligt indeklima. Desværre sidder jeg ikke ved vinduet og dem der gør er nogle rigtig sarte mennesker med træk eller også fryser de konstant. Tror bare jeg skal vende mig til at gå ud og få noget luft i løbet af dagen.
Jeg drikker 2-3 liter vand mens jeg er på arbejde, så det kan næsten ikke være det.
Nu arbejder jeg kun 3 dage om ugen, så det er heldigvis ikke hver dag jeg er der.

Anmeld

23. marts 2012

spj

Månsson skriver:

Det var det skam heller ik, var nu ik for at få ynk Kan sagtens følge dig man ska bare ikke føle sig skidt over at man kan føle sig nødsaget til at tage en pille i ny og næ

Her må man gerne få lidt ynk

Anmeld

23. marts 2012

L&V

spj skriver:

Her må man gerne få lidt ynk

Åh tak så tager jeg imod

Anmeld

23. marts 2012

Ønskebarnet12

Selvfølgelig må man gerne tag panodil, det skader ikke. Jeg prøvede at undgå i starten men min læge sagde hvis du får hovedpine så tag panodil, og det hjalp da jeg havde kvalme og ikke lyst til vand :-p

Anmeld

23. marts 2012

Princesspigen

spj skriver:

Jeg er lægesekretær på et hospital hvor vi sidder 7 mennesker i et rum beregnet til 5 og med 6 printer i så lille et rum er der ret så dårligt indeklima. Desværre sidder jeg ikke ved vinduet og dem der gør er nogle rigtig sarte mennesker med træk eller også fryser de konstant. Tror bare jeg skal vende mig til at gå ud og få noget luft i løbet af dagen.
Jeg drikker 2-3 liter vand mens jeg er på arbejde, så det kan næsten ikke være det.
Nu arbejder jeg kun 3 dage om ugen, så det er heldigvis ikke hver dag jeg er der.

så kan jeg godt se dit "problem" håber du finder en løsning og ellers så hold din til panodil og INTET stærkere

Anmeld

23. marts 2012

spj

Princesspigen skriver:

så kan jeg godt se dit "problem" håber du finder en løsning og ellers så hold din til panodil og INTET stærkere

Det er godt at der kun er 3 måneder til jeg går på barsel og har en masse ferie inden.

Anmeld

23. marts 2012

anynom

spj skriver:

Jeg er gravid i 13 uge og har sindsyg hovedpine. Er der nogen der ved om man godt må tage 2 panodiler?

På Randers sygehus giver de 8 piller i døgnet maks - samme antal som alle andre må tage Så længe det ikke er dagligt, så skide være med det. Det skal jo ikke være et helvede at være gravid

Anmeld

26. marts 2012

Princesspigen

spj skriver:

Det er godt at der kun er 3 måneder til jeg går på barsel og har en masse ferie inden.

ja det lyder lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.