Må man tage piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.671 visninger
38 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

spj

Jeg er gravid i 13 uge og har sindsyg hovedpine. Er der nogen der ved om man godt må tage 2 panodiler?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Darling<3

spj skriver:

Jeg er gravid i 13 uge og har sindsyg hovedpine. Er der nogen der ved om man godt må tage 2 panodiler?

Det må du gerne

Prøv med en først og hvis det ikke er blevet bedre efter en time, så tag en mere - husk at drikke rigeligt med VAND!

Anmeld

22. marts 2012

Kløver

Det må man gerne

Anmeld

22. marts 2012

NNL

Min læge fortalte mig til første graviditetsundersøgelse, at HVIS man havde brug for smertestillende, skulle det være panodil/pamol. Det var der ikke noget problem i at gøre en gang imellem.

Dog har jeg ikke kunne få mig selv til det - men fandt ud af at jeg fik hovedpine når jeg manglede sukker (omkring uge 12 - 20). Et glas "rigtig" cola har været vejen frem for mig. Bare et råd hvis du er ked af at skulle tage piller

God bedring!

Anmeld

22. marts 2012

spj

Darling<3 skriver:

Det må du gerne

Prøv med en først og hvis det ikke er blevet bedre efter en time, så tag en mere - husk at drikke rigeligt med VAND!

Jeg har drukket 3 liter vand i dag. Så det er ikke det. Men det er også kun aller sidste udvej med pillerne fordi jeg er ved at blive sindsyg.

Anmeld

22. marts 2012

Darling<3

spj skriver:

Jeg har drukket 3 liter vand i dag. Så det er ikke det. Men det er også kun aller sidste udvej med pillerne fordi jeg er ved at blive sindsyg.

Det lyder som en slem hovedpine

Men du kan sagtens tage en panodil eller 2 - tror nok man siger 1 gram, hvilket er 2 piller.. ( en pille er 500 miligram )

Anmeld

22. marts 2012

spj

Maja84 skriver:

Det må man gerne

Det er virkelig kun sidste udvej. Har så ondt i hovedet, at jeg kaster op. Tak for svar.

Anmeld

22. marts 2012

spj

Min læge fortalte mig til første graviditetsundersøgelse, at HVIS man havde brug for smertestillende, skulle det være panodil/pamol. Det var der ikke noget problem i at gøre en gang imellem.

Dog har jeg ikke kunne få mig selv til det - men fandt ud af at jeg fik hovedpine når jeg manglede sukker (omkring uge 12 - 20). Et glas "rigtig" cola har været vejen frem for mig. Bare et råd hvis du er ked af at skulle tage piller

God bedring!

Ja, det har jeg også hørt, men samtidig arbejdet jeg på en børneafdeling hvor man mistænker at noget af det der er i panodi har indvirkning på børnenes sygdomme. 

Det med colaen kan jeg sagtens huske fra første gang. Har lige taget et glas cola og en panodil.

Anmeld

22. marts 2012

sarahjylland

spj skriver:

Jeg fik af vide igår at så snart du kender kønnet eller er over de 13 uger og har været til NF må man gerne tage 1 pille om dagen. Ikke 2 som man plejer

Anmeld

22. marts 2012

spj

sarahjylland skriver:

Jeg fik af vide igår at så snart du kender kønnet eller er over de 13 uger og har været til NF må man gerne tage 1 pille om dagen. Ikke 2 som man plejer

Okay... Var til nakkefold i mandags. Har lige taget 1 pille. Hvem fortalte dig det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.