Må man tage piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

spj

Darling<3 skriver:

Det lyder som en slem hovedpine

Men du kan sagtens tage en panodil eller 2 - tror nok man siger 1 gram, hvilket er 2 piller.. ( en pille er 500 miligram )

Ja, det er det også. Det hjalp lidt at kaste op også har jeg lige taget 1 pille for lige at tage toppen.
Tror jeg skal investere i en god gang massage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

sarahjylland

spj skriver:

Okay... Var til nakkefold i mandags. Har lige taget 1 pille. Hvem fortalte dig det?

det var akupunkturdamen/sygeplejesken ude på OUH der sagde det. Jeg lider MEGET af bækkenløsning og alle har sagt nix du må ikke tage noget for smerterne. Men hun sagde jo over nf tiden og BURDE man være sikker. Det som var det de bekyrede sig mest om var at drengebørn var meget udsat for ikke selv at kunne lave børn pga det. Men jeg fik først af vide i uge 20 det var en dreng men har så heller ikke taget noget overhovedet

Anmeld

22. marts 2012

Darling<3

spj skriver:

Ja, det er det også. Det hjalp lidt at kaste op også har jeg lige taget 1 pille for lige at tage toppen.
Tror jeg skal investere i en god gang massage.

Har du ikke en sød kæreste som kan masserer din nakke og skuldre? Det kunne være at det også hjalp lidt på din hovedpine

Anmeld

22. marts 2012

NNL

spj skriver:

Ja, det har jeg også hørt, men samtidig arbejdet jeg på en børneafdeling hvor man mistænker at noget af det der er i panodi har indvirkning på børnenes sygdomme. 

Det med colaen kan jeg sagtens huske fra første gang. Har lige taget et glas cola og en panodil.

Håber for dig at det hjælper så!

Har som sagt heller ikke selv taget en eneste pille (udover vitaminpille og jern) men jeg har været gravid. Er ikke meget for piller i forvejen, så tænker at mit kommende barn heller ikke skal have sådan nogle stoffer ind til sig Men mon ikke det går med en enkelt?

Anmeld

22. marts 2012

Princesspigen

spj skriver:

Jeg er gravid i 13 uge og har sindsyg hovedpine. Er der nogen der ved om man godt må tage 2 panodiler?

du må GERNE tage 2 panodiler men skal helst til en hver tid undgå piller, men kan du ikke stå eller gå for smerter må du gerne tage panodiler..

Anmeld

22. marts 2012

spj

sarahjylland skriver:

det var akupunkturdamen/sygeplejesken ude på OUH der sagde det. Jeg lider MEGET af bækkenløsning og alle har sagt nix du må ikke tage noget for smerterne. Men hun sagde jo over nf tiden og BURDE man være sikker. Det som var det de bekyrede sig mest om var at drengebørn var meget udsat for ikke selv at kunne lave børn pga det. Men jeg fik først af vide i uge 20 det var en dreng men har så heller ikke taget noget overhovedet

Ja, man mener det går ind og påvirker stenene i pungen på drenge. Har kunne klare den med en pille og fået sovet lidt, så nu går det meget bedre. Har heldigvis fri i morgen.

Anmeld

22. marts 2012

spj

Darling<3 skriver:

Har du ikke en sød kæreste som kan masserer din nakke og skuldre? Det kunne være at det også hjalp lidt på din hovedpine

Jo, han er rigtig sød og masserne mig tit, men i dag blev det bare meget være af det.

Anmeld

22. marts 2012

sarahjylland

spj skriver:

Ja, man mener det går ind og påvirker stenene i pungen på drenge. Har kunne klare den med en pille og fået sovet lidt, så nu går det meget bedre. Har heldigvis fri i morgen.

Lyder godt men ellers så ville jeg prøve med zoneterapi eller akupunktur

Anmeld

22. marts 2012

spj

NNL skriver:

Håber for dig at det hjælper så!

Har som sagt heller ikke selv taget en eneste pille (udover vitaminpille og jern) men jeg har været gravid. Er ikke meget for piller i forvejen, så tænker at mit kommende barn heller ikke skal have sådan nogle stoffer ind til sig Men mon ikke det går med en enkelt?

Sådan har jeg det også. Håber det går med en enkelt pille også skal jeg lige have udbyttet den massage ordning vi snart får på arbejdet.

Anmeld

22. marts 2012

L&V

spj skriver:

Jeg er gravid i 13 uge og har sindsyg hovedpine. Er der nogen der ved om man godt må tage 2 panodiler?

Du må gerne ta panodil eller andre parasatamoler bare man kun gør det i en kort periode. Det var hva et utal af læger sygeplejersker og jmer sagde til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.