Må man tage piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

spj

Princesspigen skriver:

du må GERNE tage 2 panodiler men skal helst til en hver tid undgå piller, men kan du ikke stå eller gå for smerter må du gerne tage panodiler..

Det hjalp heldigvis med en pille og at sove. Nu håber jeg bare at jeg kan slippe for det resten af tiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

spj

sarahjylland skriver:

Lyder godt men ellers så ville jeg prøve med zoneterapi eller akupunktur

Ja, det kunne godt være jeg skulle overveje det. Vi får snart massage ordning på arbejdet, så det skal jeg lige ha udnyttet.

Anmeld

22. marts 2012

sarahjylland

spj skriver:

Ja, det kunne godt være jeg skulle overveje det. Vi får snart massage ordning på arbejdet, så det skal jeg lige ha udnyttet.

Ja da

Anmeld

22. marts 2012

spj

Månsson skriver:

Du må gerne ta panodil eller andre parasatamoler bare man kun gør det i en kort periode. Det var hva et utal af læger sygeplejersker og jmer sagde til mig

Tak, så skal jeg ikke have så dårlig samvittighed. Tog den også kun fordi jeg bare ikke kunne holde det ud mere.

Anmeld

22. marts 2012

L&V

spj skriver:

Tak, så skal jeg ikke have så dårlig samvittighed. Tog den også kun fordi jeg bare ikke kunne holde det ud mere.

Overhovedet ikke. Jeg kørte galt i min graviditet hvor min hofte gik af led og fik piskesmæld og der var det lægerne der måtte sige hallo der sker ikke noget ved du får alm dosis i en uge.. Alt med måde må det hede

Anmeld

22. marts 2012

Princesspigen

spj skriver:

Det hjalp heldigvis med en pille og at sove. Nu håber jeg bare at jeg kan slippe for det resten af tiden.

det var godt  har selv rygskade så ved hvor svært det kan være at undvære pillerne men det går ind til nu.. men så længe det kun er panodiler og i meget små mængder skulle det være okay i følge min læge

Anmeld

22. marts 2012

spj

Månsson skriver:

Overhovedet ikke. Jeg kørte galt i min graviditet hvor min hofte gik af led og fik piskesmæld og der var det lægerne der måtte sige hallo der sker ikke noget ved du får alm dosis i en uge.. Alt med måde må det hede

Din stakkel. Det lyder bestemt ikke rart.
Jeg kan også huske jeg havde det er par gange i sidste graviditet, men der var det i slutningen, så der havde jeg det lidt bedre med det når nu bebsen var helt udviklet.

Anmeld

22. marts 2012

spj

Princesspigen skriver:

det var godt  har selv rygskade så ved hvor svært det kan være at undvære pillerne men det går ind til nu.. men så længe det kun er panodiler og i meget små mængder skulle det være okay i følge min læge

Det lyder heller ikke rart. Det er næsten hver gang jeg er på arbejde, at jeg kommer hjem med hovedpine. Vi har bare det dårligste arbejdsmiljø og indeklima.

Anmeld

22. marts 2012

spj

Princesspigen skriver:

Det lyder heller ikke rart. Det er næsten hver gang jeg er på arbejde, at jeg kommer hjem med hovedpine. Vi har bare det dårligste arbejdsmiljø og indeklima.

Anmeld

22. marts 2012

L&V

spj skriver:

Din stakkel. Det lyder bestemt ikke rart.
Jeg kan også huske jeg havde det er par gange i sidste graviditet, men der var det i slutningen, så der havde jeg det lidt bedre med det når nu bebsen var helt udviklet.

Det var det skam heller ik, var nu ik for at få ynk Kan sagtens følge dig man ska bare ikke føle sig skidt over at man kan føle sig nødsaget til at tage en pille i ny og næ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.