dagpleje/vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2012

Sifling

Himmelsmil skriver:

hehehe, jamen så må vi jo starte noget op

Ja, lige præcis det med at ens børn kan lege frit udenfor. Jeg voksede også selv op i skoven, og har simpelthen så mange gode barndomsminder pga. den frihed der var i at vokse op sådan et sted Og man får et dejligt forhold til naturen.

Fedt at du også har det sådan  

Mine forældre på ude ved vandet og har 9 tønder land, så der har også værret masser af plads at lege på og bygger huler, det har bare været super!

Og jeg kan da kun sige i lige måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

Kofoed.

akskovmose skriver:

Nej det vil jeg fandeme ikke håbe ;-).. Så vidt jeg ved må man gå i 3 -6 mdr inden man bliver sendt ud, og inden da skulle jeg gerne have et job.. overvejer sammen med 2 veninder at købe en børnetøjsforretning i nærheden som er tilsalg.. men det er stadig i overvejelserne.. Ville også gerne læse videre, men økonomien rækker ikke til en su i min 3,5 år.. 

Annette 

Okay, jeg ved ikke, hvordan det er med a kasse, men kh, så går der max en måned.

Uh, det kunne jeg godt være med på, vil så gerne eje min egen butik.

Håber i finder ud af, hvordan og hvor ledes.

Anmeld

25. marts 2012

Kofoed.

SaNiNa skriver:

Ja og vi har været rigtig glad for det er en mand, det er helt anderlede. Tror nu heller ikke vi havde sagt ja hvis det ikke var fordi min svigermor kender ham og er i gruppe med ham.

Idag er jeg så glad for vi valgte en mand

Min veninde har også en mand og hun er også rigtig glad for det. Der er bare ikke nogen i lunderskov.

Anmeld

25. marts 2012

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Min veninde har også en mand og hun er også rigtig glad for det. Der er bare ikke nogen i lunderskov.

Nej dem er der desværre ikke mange af og alligevel er der 2 i vores gruppe ud af 3 i hele odense

Anmeld

26. marts 2012

maryjane

Har valgt to vuggestuer som ønske og pasningsgaranti, med start 1/8. Vi har været ret sent ude så det kan sikkert også ende ud i dagpleje, selvom vi mest er til vs. Oh Well. Tiden må vise hvad det bliver 

Anmeld

26. marts 2012

Kofoed.

maryjane skriver:

HvilkeHar valgt to vuggestuer som ønske og pasningsgaranti, med start 1/8. Vi har været ret sent ude så det kan sikkert også ende ud i dagpleje, selvom vi mest er til vs. Oh Well. Tiden må vise hvad det bliver 

Hvilken ende af kolding bor i egentlig i? Hvornår gav i da besked?

Anmeld

26. marts 2012

Kofoed.

SaNiNa skriver:

Nej dem er der desværre ikke mange af og alligevel er der 2 i vores gruppe ud af 3 i hele odense

Ej hvor sjovt, at de høre til samme område

Anmeld

26. marts 2012

maryjane

Kofoed. skriver:

Hvilken ende af kolding bor i egentlig i? Hvornår gav i da besked?

Vi bor i 'fuglekvarteret' hvis det gir mening, vi har først skrevet hende op nu her  Ville gerne hvis hun kunne komme ind på en der ligger på Palme alle, den så ret fin ud. 

Anmeld

26. marts 2012

Kofoed.

maryjane skriver:

Vi bor i 'fuglekvarteret' hvis det gir mening, vi har først skrevet hende op nu her  Ville gerne hvis hun kunne komme ind på en der ligger på Palme alle, den så ret fin ud. 

Ved nok hvor det ligger, omkring dyrehave skolen og det ikke?

Ja okay, så håber jeg da, at i ikke skal starte før midt august.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.