Himmelsmil skriver:
Hvor fedt! Men det er da også altid noget at han så kan komme i steiner børnehave i Århus, når nu det ikke passer så godt i Kbh 
Hvad synes du om at gå i skole dér? 
Altså nu har jeg gået på en MEGET lille skole, hvor vi ikke var så mange elever.. De fleste af klasserne var dobbelt klasser (eks. 4/5 klasse), dog var min kun mit klassetrin.. Tilsidst var vi kun 7 elever
Så det var måske ikke lige det bedste.. Men selve pædagogikken er jo for fed
Alt det kunstneriske og hele måden man lærer på fungerer bare super! Og så er jeg jo stor tilhænger af at der ikke er eksamen og karekterer, men vidnesbyrd (udtalelser) istedet for 
Jeg har også været en del rundt på de andrer skoler i tidens løb, til stævner osv, derfor har jeg også en del bekendte fra dem og syntes helt klart det har været posetivt! Det der er "farligt" ved det er nok at skolerne har en tendens til at blive "for små", og derfor ikke have så mange muligheder.. Men jeg vil helt klart have Jolan til at gå på Steiner Skole, og gerne Sydskolen i Århus
Men de små skoler er jo også gode, det er nok bare fordi jeg selv var træt af at vi kun var 7 i den klasse jeg gik i
Syntes også mange af skolerne er blevet gode til at moderniserer sig, så de kan følge med i systemet, hvilket Hjørring Skolen feks ikke var da jeg gik der
Anmeld