akskovmose skriver:
Jeg elsker også at gå hjemme, ikke fordi jeg er doven og ikke gider arbejde, men at jeg har tiden til at engagere mig 200% i mine børn, sidder som formand i bestyrrelsen for vores FDF, og deltager aktivt i både skole og børnehave.. Jeg har flere overvejelser i spil om mit kommende arbejdsliv, vil gerne "selv bestemme" have arbejdstider som passer til livet som "storfamilie" så min uddannelse som sosu-assistent, med arbejde aften/dag/nat og hver anden weekend er no-go for mig.. Hvad overvejer du at springe ud som selvstændig som?
Annettw
Orj det lyder godt! Lyder til at du gør hvad der er bedst for jer 
Jeg vil gerne være terapeut eller filmproducer - ja, jeg ved det er to helt forskellige stillinger, men de interesserer mig begge. Jeg er ret vild med at være kreativ, i forhold til at male og tegne - så måske noget kunstterapeutisk af en art. Eller psykoterapeut. Men tror det kræver lidt uddannelse inden, så det kan godt være jeg lige tager sådan én på vejen
Meeen jeg har mange idéer - kan også godt lide at skrive, så måske udgiver jeg en bog engang 
Fedt at du også gerne selv vil bestemme arbejdstider osv. Det synes jeg ski er dejligt at høre!

Anmeld