dagpleje/vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2012

Kofoed.

SaNiNa skriver:

Jamen jeg kan holde ham hjemme ind til midten af august men der skulle han da meget gerne været startet for så han på vej til 3½ å.

Ja det kunne være dejlig hvis vi kunne få vores dp"far" vi har jo en mandelig dp´er.

Ja, det burde han da nå.

Okay, i har også en mandlig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

Røverdatter

Kofoed. skriver:

Det var det, troede nemlig ikke man kunne få tilskud, så troede du ville gå helt uden indtægt.

Men lyder som en lækker løsning.

Ja, jeg skulle også lige tjekke Odense's hjemmeside for info. Men der er tilskud til "pasning af eget barn" - men der er vist også nogle kommuner som ikke tilbyder det tror jeg.

ja, det er en lækker løsning synes jeg

Anmeld

23. marts 2012

Sifling

Himmelsmil skriver:

Orv det lyder fedt! Ja, kan da godt forstå hans ærgelse, men det går nok, når nu Jolan skal starte i Steiner skolen.. Kunne godt forestille mig at når man har sin mor til klasselærer kan man blive lidt små tosset af det til sidst

Ja, vi havde også tænkt på Lindved Skolen og kender flere der har børn dér, men vi er begge oprindeligt fra jylland, og savner lidt de jyske omgivelser - plus at vi tænker på at flytte lidt længere væk fra byen.. Men vi får se, måske flytter vi bare lidt længere væk fra Odense

Vi vil jo også gerne til Jylland, da min familie bor der og jeg savner dem! Pluds at jeg faktisk ikke rigtigt har nogen omgangskreds her ovre  Min kæreste er fra Polen, så for ham er det lige godt Vi drømmer også om at komme lidt uden for byen, så vi kan få noget plads, have og lidt dyr måske

Men det hele skal jo lige passe sammen, så nu har vi bare sat at for at det bliver om 2½ år, når jeg er færdig med skole gog Jolan skal i børnehave

Anmeld

23. marts 2012

Røverdatter

Sifling skriver:

Vi vil jo også gerne til Jylland, da min familie bor der og jeg savner dem! Pluds at jeg faktisk ikke rigtigt har nogen omgangskreds her ovre  Min kæreste er fra Polen, så for ham er det lige godt Vi drømmer også om at komme lidt uden for byen, så vi kan få noget plads, have og lidt dyr måske

Men det hele skal jo lige passe sammen, så nu har vi bare sat at for at det bliver om 2½ år, når jeg er færdig med skole gog Jolan skal i børnehave

iiih det er præcis sådan jeg også har det her på fyn Vil gerne bo lidt længere ude på landet, med skov, strand og lidt dyr, måske Og har faktisk kun én veninde her som jeg virkelig gerne vil ses med

Min kæreste drømmer om hund, og jeg drømmer om katte, kaniner, slanger og høns

Måske vi skulle starte et øko-hippie-kollektiv op i det jyske land? hahah

Anmeld

23. marts 2012

Sifling

Himmelsmil skriver:

iiih det er præcis sådan jeg også har det her på fyn Vil gerne bo lidt længere ude på landet, med skov, strand og lidt dyr, måske Og har faktisk kun én veninde her som jeg virkelig gerne vil ses med

Min kæreste drømmer om hund, og jeg drømmer om katte, kaniner, slanger og høns

Måske vi skulle starte et øko-hippie-kollektiv op i det jyske land? hahah

heh, min kæreste drømmer så om katte, edderkopper og veraner og andre mærkelige kryb.. Jeg er nok mest til "nuttede" dyr, som katte, kaniner hunde osv Men skal helt klart også have høns
Og så ville det jo bare være skønt at man kunne lade de små gå rundt uden for alene og hygge sig

Jeg ville eelsker at bo i kolektiv hehe.. har faktisk altid sagt da jeg var yngre, at sådan ville jeg bo når jeg skulle have familie, så mine børn altid havde nogen at lege med

Anmeld

23. marts 2012

akskovmose

Kofoed. skriver:

Du skal ikke i en form for aktivering?

Nej det vil jeg fandeme ikke håbe ;-).. Så vidt jeg ved må man gå i 3 -6 mdr inden man bliver sendt ud, og inden da skulle jeg gerne have et job.. overvejer sammen med 2 veninder at købe en børnetøjsforretning i nærheden som er tilsalg.. men det er stadig i overvejelserne.. Ville også gerne læse videre, men økonomien rækker ikke til en su i min 3,5 år.. 

Annette 

Anmeld

23. marts 2012

akskovmose

Himmelsmil skriver:

Det var samme tilfælde her hos os - jeg var vikar inden og da jeg blev gravid. Så står også uden job og uddannelse, og har besluttet (men også af andre grunde) at blive hjemme med Birk til han er omkring de 2 år. Derefter starter jeg på uddannelse eller skal arbejde som selvstændig

Jeg elsker også at gå hjemme, ikke fordi jeg er doven og ikke gider arbejde, men at jeg har tiden til at engagere mig 200% i mine børn, sidder som formand i bestyrrelsen for vores FDF, og deltager aktivt i både skole og børnehave.. Jeg har flere overvejelser i spil om mit kommende arbejdsliv, vil gerne "selv bestemme" have arbejdstider som passer til livet som "storfamilie" så min uddannelse som sosu-assistent, med arbejde aften/dag/nat og hver anden weekend er no-go for mig.. Hvad overvejer du at springe ud som selvstændig som? 

Annettw

Anmeld

24. marts 2012

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Ja, det burde han da nå.

Okay, i har også en mandlig.

Ja og vi har været rigtig glad for det er en mand, det er helt anderlede. Tror nu heller ikke vi havde sagt ja hvis det ikke var fordi min svigermor kender ham og er i gruppe med ham.

Idag er jeg så glad for vi valgte en mand

Anmeld

24. marts 2012

Røverdatter

Sifling skriver:

heh, min kæreste drømmer så om katte, edderkopper og veraner og andre mærkelige kryb.. Jeg er nok mest til "nuttede" dyr, som katte, kaniner hunde osv Men skal helt klart også have høns
Og så ville det jo bare være skønt at man kunne lade de små gå rundt uden for alene og hygge sig

Jeg ville eelsker at bo i kolektiv hehe.. har faktisk altid sagt da jeg var yngre, at sådan ville jeg bo når jeg skulle have familie, så mine børn altid havde nogen at lege med

hehehe, jamen så må vi jo starte noget op

Ja, lige præcis det med at ens børn kan lege frit udenfor. Jeg voksede også selv op i skoven, og har simpelthen så mange gode barndomsminder pga. den frihed der var i at vokse op sådan et sted Og man får et dejligt forhold til naturen.

Fedt at du også har det sådan  

Anmeld

24. marts 2012

Røverdatter

akskovmose skriver:

Jeg elsker også at gå hjemme, ikke fordi jeg er doven og ikke gider arbejde, men at jeg har tiden til at engagere mig 200% i mine børn, sidder som formand i bestyrrelsen for vores FDF, og deltager aktivt i både skole og børnehave.. Jeg har flere overvejelser i spil om mit kommende arbejdsliv, vil gerne "selv bestemme" have arbejdstider som passer til livet som "storfamilie" så min uddannelse som sosu-assistent, med arbejde aften/dag/nat og hver anden weekend er no-go for mig.. Hvad overvejer du at springe ud som selvstændig som? 

Annettw

Orj det lyder godt! Lyder til at du gør hvad der er bedst for jer

Jeg vil gerne være terapeut eller filmproducer - ja, jeg ved det er to helt forskellige stillinger, men de interesserer mig begge. Jeg er ret vild med at være kreativ, i forhold til at male og tegne - så måske noget kunstterapeutisk af en art. Eller psykoterapeut. Men tror det kræver lidt uddannelse inden, så det kan godt være jeg lige tager sådan én på vejen Meeen jeg har mange idéer - kan også godt lide at skrive, så måske udgiver jeg en bog engang

Fedt at du også gerne selv vil bestemme arbejdstider osv. Det synes jeg ski er dejligt at høre!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.