Babyalarm??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

Janni.

Princesspigen skriver:

okay.. ja det kan jeg så godt se..

Samtidig med at han sov meget let, så de første mange gange kom vi løbende over til ham - han sov i den anden ende af huset - hvilket medførte at han blev vækket istedet for..  Ihh jeg bandede ofte over mig selv eller kæresten..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

L&V

Princesspigen skriver:

jeg tænker os lidt.. kikker man på vejr udsigten så ser man om den lille kan ligge ude.. men er jo heller ikke mor endnu så det er måske nemt at sige

Jo jo men den kan jo godt sige - 10 også må de jo ik sove ude men hvis der så ikke er -10 i barnevognen må de jo godt. I dag da der var 12 grader på vores teresse var der 28 i barnevognen som stod der det ville jeg ikke ligge hende i

Anmeld

21. marts 2012

Princesspigen

Janni. skriver:

Samtidig med at han sov meget let, så de første mange gange kom vi løbende over til ham - han sov i den anden ende af huset - hvilket medførte at han blev vækket istedet for..  Ihh jeg bandede ofte over mig selv eller kæresten..

ar ja okay så kan jeg pludselig se pointen for jer

Anmeld

21. marts 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Jo jo men den kan jo godt sige - 10 også må de jo ik sove ude men hvis der så ikke er -10 i barnevognen må de jo godt. I dag da der var 12 grader på vores teresse var der 28 i barnevognen som stod der det ville jeg ikke ligge hende i

er der nogle steder der står noget "regler" for hvornår de må ligge ude og sådan så man har noget at rette sig efter ?

og hvis man har en sort barne vogn skal man så ikke endnu mere tænke over hvor den står uden for om sommeren ?

Anmeld

21. marts 2012

L&V

Princesspigen skriver:

er der nogle steder der står noget "regler" for hvornår de må ligge ude og sådan så man har noget at rette sig efter ?

og hvis man har en sort barne vogn skal man så ikke endnu mere tænke over hvor den står uden for om sommeren ?

Ja det med de -10 står i noget af de fra lægen eller sp varmen er jeg ikke sikker på står der men det er jo alm sund fornuft tænker jeg..

Det er der nogle der vil påstå jo men har læst flere studier der viser at sort ikke tiltrækker varmen mere end andet

Anmeld

21. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
crille skriver:

Skal til at invistere i et sæt babyalarmer, men derer jo et væld af muligheder og prisklasser.

Hvad har i gode erfaringer med?  

vi har podwico.

er så glad for dem. man kan høre den mindste lyd eller bevægelse. har nu brugt dem hver dag i 6 måneder...de har ikke fejlet indtil videre

Anmeld

21. marts 2012

crille

FamilenStorm skriver:

Vi har også Super Nova.. søgte også i evigheder da vi skulle ud og købe babyalarmer.. Vi blev anbefalet Super nova, og vi endte med at købe dem.. Var glade for dem i starten, og har sådan en lidt hmm følelses nu her 1 1/2 år efter.. Ved ikke om jeg havde forventet for meget af dem i forhold til prisen..

Kan dog heller ikke sætte finger på hvad det lige er jeg er utilfreds med.. Tror det er det med at de er så følsomme, at hvis de bare ligger i tasken at de tænder og skifter "kanal" Har også oplevet skratten, at den ikke fanger signal, eller registrer babys lyd..

Hvis vi på et tidspunkt skulle ud og have nogle nye, ved jeg ikke om vi vil købe dem igen..

Det var ikke så konkret det jeg kunne komme med, men ved bare at jeg har været "træt" af dem til tider.. 

Tak for jeres erfaring..Det sætter da prisen i et lidt nyt perspektiv.. hælder lige nu til at prøve nogle andre  

Anmeld

21. marts 2012

crille

Tak for alle jeres super gode svar  

Har da en meget bedre fornemmelse for hvad der er på markedet som har haft succes i jeres hjem. Så må jeg igang med at google og sammenligne priser og lige overveje, hvad jeg tænker vores eget behov er.. 

(hører selvfølgelig meget gerne flere erfaringer - ville bare lige huske at sige tak til alle  

Anmeld

21. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har bare haft et sæt alm walki talkier til 200 kr fra Harald Nyborg. De har mange frekvens indstillinge, ka række langt og ka hænges op i kalechen, så den ik ska stå nede hos baby i barnevognen. Vi har mistet vores og ska ud og købe et nyt sæt her, når nr 2 kommer til sommer! Ku aldrig finde på at købe andet! Vh stine

Anmeld

21. marts 2012

Mettemus

Vi har Prima Nova og er nogenlunde tilfredse. De var indtil videre hodlt til en del tæsk + er meget lydfølsomme, så jeg stoler 100 % på dem. Jeg mangler dog en dims der viser hvor meget batteritidder er tilbage og hvornår de er fuldt opladede. Den er stensikker HVER gang - de løber altid tør for strøm når jeg er ude med dem. Det er vildt irriterende ikke at kunne se hvor meget batteri der er tilbage og derfor altid at skulle have opladere med. Men altså ellers fungerer de helt fint!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.