Babyalarm??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

Chelle92

Jeg har også været på jagt efter en babyalarm, men har nu købt et wilkie-talkie sæt der har babyalarm funktion med ladestation og genopladelige batterier til 299,- i Harald Nyborg.

Jeg er personlig selv meget tilfreds med den og synes at den reagere meget hurtigt på hvis min søn græder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

L&V

Princesspigen skriver:

jeg har ikke læst alle kommentarene men jeg tillader mig lige at stille et spørgsmål til tråden...

hvad skal man med temperatur måler og kamera i ?

er pointen ikke at man kan høre når baby vågner og så kan reagerer på den ?

ikke for at støde nogle, bare lige mine tanker og min uvidenhed..

Jeg er glad ved temp måler i de tilfælde at der er meget koldt eller varmt ude så kan jeg jo se hvordan hun har det inde i barnevognen..
Da der var meget frost -10 der må de jo ikke sove ude men så havde jeg jo målt at der "kun" var -6 i vognen også ku hun godt ligge der og kamera forstår jeg heller ikke jeg letter måsen og kigger til tøsen

Anmeld

21. marts 2012

Maja88

Vi har super nova...

jeg er super glad for den men ville gerne have Neo Nate...

af den simple årsag.. de kan det samme- dog længere række vidde... og mindre og fikse..

Anmeld

21. marts 2012

FamilenStorm

crille skriver:

Tak for svar.. 

Kan godt se der bliver talt godt for en super nova, men prisen hører også til - sådan er det jo ofte..  

Ser lige hvad der kommer erfaringer .) 

Vi har også Super Nova.. søgte også i evigheder da vi skulle ud og købe babyalarmer.. Vi blev anbefalet Super nova, og vi endte med at købe dem.. Var glade for dem i starten, og har sådan en lidt hmm følelses nu her 1 1/2 år efter.. Ved ikke om jeg havde forventet for meget af dem i forhold til prisen..

Kan dog heller ikke sætte finger på hvad det lige er jeg er utilfreds med.. Tror det er det med at de er så følsomme, at hvis de bare ligger i tasken at de tænder og skifter "kanal" Har også oplevet skratten, at den ikke fanger signal, eller registrer babys lyd..

Hvis vi på et tidspunkt skulle ud og have nogle nye, ved jeg ikke om vi vil købe dem igen..

Det var ikke så konkret det jeg kunne komme med, men ved bare at jeg har været "træt" af dem til tider.. 

Anmeld

21. marts 2012

Muffinmus

vi har prøvet lidt af hvert...

Harald nyborgs....værste skrammle, lyende går alt for dårligt igennem og babyen når at gå godt i gang med at græde inden man får det stoppet igen...øv.

Brugt gammel nova, ok, men dog for gammel og brugt nu til at jeg ville købe den igen, skidt med lang antenne.

2 sæt nye super nova, udemærket alarm, men holder dog ret dårligt og der kan være interferrens. Vi hørste tit plejerne fra plejehjemmet i vores sæt.

Nu har vi købt neanate, den nye og ELSKER den, super fed lille handy alarm.

Anmeld

21. marts 2012

katrine26

vi har også super nova og vi syntes de er fantastiske.

Af hensynt til temp måling så er det fedt da man kan instille den til at bippe når den når en vis grad for man kigger jo ikke på den hele tiden.

Vi syntes helt klart de har været pengene vær og har været 100% trykke ved at bruge dem.

Katrine26

Anmeld

21. marts 2012

Månelys

crille skriver:

Tak for svar.. 

Kan godt se der bliver talt godt for en super nova, men prisen hører også til - sådan er det jo ofte..  

Ser lige hvad der kommer erfaringer .) 

Vi har en prima nova. har lige købt den på bud for 500 kroner mindre end Super novaen. Den kan ikke måle temperatur, men det føler jeg ikke er nødvendigt. Ellers kan den sådan set det samme. Den har færre kanaler, men stadig mange at vælge imellem, så den ikke går i andres.. Og den har LANG og SUPER rækkevidde! Jeg bor på 2. sal, og kan gå i vaskekælderen helt nede i kælderen af ejendommen, og kan stadig høre hende trods de mange etager og døre imellem

Anmeld

21. marts 2012

Sillebob

Jeg har en fra Tomy med temp måler, har faktisk aldrig brugt den til nogle at mine børn. Hvis jeg skal være helt ærlig så synes jeg faktisk at en babyalarm er blandt de ting som vi købte af overflødigt udstyr  men det er jo smag og behag

Anmeld

21. marts 2012

Princesspigen

Janni. skriver:

Vi var glad for kameraet da Silas larmede meget når han sov. Og det var sjældent han græd når manglede os. Så vi brugte det for at se om det var sove lyde eller jeg mangler jer lyde.

Vil ikke have undværet den alarm.

okay.. ja det kan jeg så godt se..

Anmeld

21. marts 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Jeg er glad ved temp måler i de tilfælde at der er meget koldt eller varmt ude så kan jeg jo se hvordan hun har det inde i barnevognen..
Da der var meget frost -10 der må de jo ikke sove ude men så havde jeg jo målt at der "kun" var -6 i vognen også ku hun godt ligge der og kamera forstår jeg heller ikke jeg letter måsen og kigger til tøsen

jeg tænker os lidt.. kikker man på vejr udsigten så ser man om den lille kan ligge ude.. men er jo heller ikke mor endnu så det er måske nemt at sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.