Babyalarm??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.299 visninger
49 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

crille

Skal til at invistere i et sæt babyalarmer, men derer jo et væld af muligheder og prisklasser.

Hvad har i gode erfaringer med?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

mortilnoahogmelina

Vi har super nova, jep de er dyre , men de er fandme os pengene værd synes jeg ..
Men kommer meget an på ens kriterier, skal der være kamera, skal der være tempratur måling osv .
Alt det skal man overveje .

Anmeld

21. marts 2012

maria_wlt

Jeg har Nova...

2 gange på gulvet og så var den mega træls... batteriet skal oplades evig og altid.. Alt for dyr synes jeg..

Anmeld

21. marts 2012

Janni.

Pernille08 skriver:

Vi har super nova, jep de er dyre , men de er fandme os pengene værd synes jeg ..
Men kommer meget an på ens kriterier, skal der være kamera, skal der være tempratur måling osv .
Alt det skal man overveje .

100 % enig med dig. 

Til TS: vi har prøvet forskellige.

- Den helt billige fra harald nyborg med overvågning i, virkede fint til feks mødregruppe hvis man kunne undvære at have lyd på - alt gik i den. Og hvis man havde råd til nye batterier hele tiden. 

- En fra phillips avent, igen med overvågning, den var langt bedre end harald nyborg (giver næsten sig selv). En udmærket alarm hvis man kan li at se sit barn imens det sover. 

- Men super nova er den bedste, den kan vise temp, man kan indstille følsomheden på den, man kan mest af alt skifte kanal hvis andre har samme alarm, som feks i mødregruppen. Vi var 3 med samme alarm, intet problem med super nova.  Og den af de bedste fordele er batteriet, det er genopladeligt i begge enheder. Ingen dyre køb af batterier hele tiden. Super lækkert. Og batteriet holder rigtig godt. 

Anmeld

21. marts 2012

crille

Tak for svar.. 

Kan godt se der bliver talt godt for en super nova, men prisen hører også til - sådan er det jo ofte..  

Ser lige hvad der kommer erfaringer .) 

Anmeld

21. marts 2012

Janni.

crille skriver:

Tak for svar.. 

Kan godt se der bliver talt godt for en super nova, men prisen hører også til - sådan er det jo ofte..  

Ser lige hvad der kommer erfaringer .) 

Forresten hvis du vil vide hvad den hedder, den fra phillips så kan jeg sagtens finde ud af det. Var bare lidt doven da jeg skrev. 

Men ja, det er en jungle uden lige, alt det med baby/børne udstyr. Håber i finder dén i bliver glad for. 

Anmeld

21. marts 2012

Maja_4000

Synes det kommer an på hvad jeres behov er .. Vi brugte den kun i mødregruppen , til familie-halløj osv. .. Det vil sige max en gang om ugen ..

Vi havde dem fra IKEA til 200 kr og der har aldrig været problemer med dem

Den ene del blev så stjålet i december sammen med vores barnevogn , så siden da har vi brugt en app som hedder "baby monitor" , og det fungerer fint

Men hvis vi nu havde have og skulle bruge den hver gang hun sov ude , ville jeg klart gå ud og købe en ny (:

Anmeld

21. marts 2012

Team Putte

crille skriver:

Skal til at invistere i et sæt babyalarmer, men derer jo et væld af muligheder og prisklasser.

Hvad har i gode erfaringer med?  

Vi har oz lige været på babyalarm-jagt og der er jo et hav af muligheder!

Synes tit de har for meget udstyr og nemt bliver indviklede for f.eks. min mor eller svigermor hvis de skal have den med når de engang skal passe. Vi synes ik vi har brug for en mini-computer hvor det ender med bedstemødrene får bestilt 7 pizzaer i deres forsøg på at betjene skidtet

Vi har købt en philips avent der virker forholdsvis enkel og så var den på tilbud til 400 kr i Elgiganten

Synes mange af de her babyting er en jungle af muligheder!

Anmeld

21. marts 2012

crille

Janni. skriver:

Forresten hvis du vil vide hvad den hedder, den fra phillips så kan jeg sagtens finde ud af det. Var bare lidt doven da jeg skrev. 

Men ja, det er en jungle uden lige, alt det med baby/børne udstyr. Håber i finder dén i bliver glad for. 

Tak Janni. Skriver lige, hvis det bliver, så kan du vente med at tjekke ud hvad den hedder til hvis det liver relevant  

Anmeld

21. marts 2012

crille

Maja_4000 skriver:

Synes det kommer an på hvad jeres behov er .. Vi brugte den kun i mødregruppen , til familie-halløj osv. .. Det vil sige max en gang om ugen ..

Vi havde dem fra IKEA til 200 kr og der har aldrig været problemer med dem

Den ene del blev så stjålet i december sammen med vores barnevogn , så siden da har vi brugt en app som hedder "baby monitor" , og det fungerer fint

Men hvis vi nu havde have og skulle bruge den hver gang hun sov ude , ville jeg klart gå ud og købe en ny (:

Planen er at de skal bruges til hverdag, så det må gerne være noget der kan holde til at blive brugt.

Så godt de var billige dem fra Ikea, men troede de var for billige til at du til noget  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.