Babyalarm??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

crille

Team Putte skriver:

Vi har oz lige været på babyalarm-jagt og der er jo et hav af muligheder!

Synes tit de har for meget udstyr og nemt bliver indviklede for f.eks. min mor eller svigermor hvis de skal have den med når de engang skal passe. Vi synes ik vi har brug for en mini-computer hvor det ender med bedstemødrene får bestilt 7 pizzaer i deres forsøg på at betjene skidtet

Vi har købt en philips avent der virker forholdsvis enkel og så var den på tilbud til 400 kr i Elgiganten

Synes mange af de her babyting er en jungle af muligheder!

Haha, nej det kunne godt skabe lidt forvirring, hvis der pludselig blev leveret pizza til oldemor  

Har umiddelbart ikk det store behov for at de skal være komplicerede, men kan måske godt se finten i at der er flere kanaler, når man er sammen med andre "alarmbrugere". 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Troldemommi

Vi har super nova, syntes de er fantastiske, stoler 100 procent på dem, de er lidt dyre men jeg syntes det er så vigtigt at have babayalarmer som er gode.

Vi fik vores i barselsgave og det er en af de bedste gaver :-)

Monica

Anmeld

21. marts 2012

AnnaK89

Vi har en Philips Avent - med kamera og er bare så glad for den Den er altså guld værd

Vi havde en Super Nova, men er ikke vildt begejstret for den. Den gik simpelthen til for hurtigt, og skratter helt vildt - også selvom vi prøvede at skifte kanal.

Anmeld

21. marts 2012

An&Jo

Jeg havde dem fra IKEA og brugte dem hver dag, flere gange om dagen i et år.. og de virkede perfekt.. batterierne holder længe, og lyden er som den skal være..

Jeg gav mine videre til en bruger herindefra, og håber da hun er ligeså glad for dem som jeg var..

Anmeld

21. marts 2012

Princesspigen

jeg har ikke læst alle kommentarene men jeg tillader mig lige at stille et spørgsmål til tråden...

hvad skal man med temperatur måler og kamera i ?

er pointen ikke at man kan høre når baby vågner og så kan reagerer på den ?

ikke for at støde nogle, bare lige mine tanker og min uvidenhed..

Anmeld

21. marts 2012

crille

Princesspigen skriver:

jeg har ikke læst alle kommentarene men jeg tillader mig lige at stille et spørgsmål til tråden...

Forestiller mig at det kan være lidt ekstra luksus features, så man kan vide om der er for varmt/koldt der hvor vognen står og mulighed for at se sin guldklump og om h*n har det godt  

Anmeld

21. marts 2012

christinak

crille skriver:

Skal til at invistere i et sæt babyalarmer, men derer jo et væld af muligheder og prisklasser.

Hvad har i gode erfaringer med?  

Vi har lige købt super nova fordi vi har hørt meget godt om dem, de var på tilbud i fakta til 799. 

Anmeld

21. marts 2012

Princesspigen

crille skriver:

Forestiller mig at det kan være lidt ekstra luksus features, så man kan vide om der er for varmt/koldt der hvor vognen står og mulighed for at se sin guldklump og om h*n har det godt  

ja okay..

for mig tror jeg ummidlbart det er uoverflødigt men kan jo være jeg skifter mening når vi skal købe den eller at kæreste vil have en der kan lidt mere, det er jo ikke til at vide

men tak for dit svar

Anmeld

21. marts 2012

crille

Princesspigen skriver:

ja okay..

for mig tror jeg ummidlbart det er uoverflødigt men kan jo være jeg skifter mening når vi skal købe den eller at kæreste vil have en der kan lidt mere, det er jo ikke til at vide

men tak for dit svar

Anmeld

21. marts 2012

Janni.

Princesspigen skriver:

Vi var glad for kameraet da Silas larmede meget når han sov. Og det var sjældent han græd når manglede os. Så vi brugte det for at se om det var sove lyde eller jeg mangler jer lyde.

Vil ikke have undværet den alarm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.