jeg tror vi ALLE har gjort nogle dumme ting mht madlavning som er på lige fod med det hende pigen her har gjort...
og jeg tør godt sige at jeg har lavet en der var værre.!!!
jeg skulle lave popkorn i en gryde for nogle år siden. 7 år eller sådan noget siden.. og jeg glemte olien i gryden, da jeg kommer ud i køkkenet ser jeg så at der er ild i gryden. og hvad gør jeg så., jeg tager grydelapper på og smider gryden over i vasken og tænder for vandet...

så hellere kartofler der smager lidt af plastic, end et brændt køkken og afbrændte øjenbryn, jeg kunne jo faktisk have været blevet forbrændt og alt muligt, og det skete HELDIGVIS ikke...
så jeg tror altså ikke at det er særlig fair at i sidder og skriver (måske pakket ind) "ej jamen hun er da dum og hvor er hun en dårlig mor osv.!" det syntes jeg ærligt ikke at i kan være bekendte..... især fordi at i sikkert selv har gjort noget ligesådan... eller med stor sansynlighed kommer til at gøre noget lignende...
og det er altså noget enhvær mor vil opleve at ens barn løber væk fra en hvis man er uopmærksom i 1 minut... så tag det lige roligt...
ELSK HINANDEN ISTEDET.. mine små høns.

Anmeld