Dum line

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

lio

Valle81 skriver:

Kameramanden må have været ved at flække af grin:0)

ja det tror jeg på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Maja_4000

Har lige set afsnittet og dét er sgu da for sjovt !

Det er sådanne episoder der gør at jeg kan overtale kæresten til at se det med mig

Anmeld

21. marts 2012

Nadia&Daniel

Synes nu det væreste i den udsendelse var, at Lukas blev væk for hende, og gik rundt alene på en parkeringssplads..

Selvom det med posen gav et godt grin bagefter..

Anmeld

21. marts 2012

Gittemor09

det kan umuligt være værre end en kvinde i usa tror jeg for mange år siden, der puttede sin kat i mikroen og tændte...

hun fik en kæmpe erstatning fordi der ikke stod en advarsel om at man ikke måtte putte levende dyr derind... yepp.. det er ikke løgn...!! ,

men mon ikke man burde kunne tænke længere end at man bare ikke putter plastik i ovnen... det burde man da mene... eller....

Anmeld

21. marts 2012

Gaia

Nadia&Daniel skriver:

Synes nu det væreste i den udsendelse var, at Lukas blev væk for hende, og gik rundt alene på en parkeringssplads..

Selvom det med posen gav et godt grin bagefter..

Der er jeg enig med dig. Synes det måtte være lang tid hun ikke hav øjne på ham, siden han kunne nå så langt væk..tsk tsk..hold dog øje med dit barn, tænker man så. 

Anmeld

21. marts 2012

Loa

Fy for satan. De kartofler må da smage af 

Sjovt hun har fået den idé at de skal i en skraldepose? Hvorfor ikke bare lade dem være i den bradepande (eller hvad det nu var) de var i. 

Anmeld

21. marts 2012

Isabella_mor

jeg tror vi ALLE har gjort nogle dumme ting mht madlavning som er på lige fod med det hende pigen her har gjort... 

og jeg tør godt sige at jeg har lavet en der var værre.!!!

jeg skulle lave popkorn i en gryde for nogle år siden. 7 år eller sådan noget siden.. og jeg glemte olien i gryden, da jeg kommer ud i køkkenet ser jeg så at der er ild i gryden. og hvad gør jeg så., jeg tager grydelapper på og smider gryden over i vasken og tænder for vandet...

så hellere kartofler der smager lidt af plastic, end et brændt køkken og afbrændte øjenbryn, jeg kunne jo faktisk have været blevet forbrændt og alt muligt, og det skete HELDIGVIS ikke...

så jeg tror altså ikke at det er særlig fair at i sidder og skriver (måske pakket ind) "ej jamen hun er da dum og hvor er hun en dårlig mor osv.!" det syntes jeg ærligt ikke at i kan være bekendte..... især fordi at i sikkert selv har gjort noget ligesådan...  eller med stor sansynlighed kommer til at gøre noget lignende... 

og det er altså noget enhvær mor vil opleve at ens barn løber væk fra en hvis man er uopmærksom i 1 minut... så tag det lige roligt... 

ELSK HINANDEN ISTEDET.. mine små høns.

Anmeld

21. marts 2012

Rosengreen

isabellamor skriver:

jeg tror vi ALLE har gjort nogle dumme ting mht madlavning som er på lige fod med det hende pigen her har gjort... 

jeg skulle lave popkorn i en gryde for nogle år siden. 7 år eller sådan noget siden.. og jeg glemte olien i gryden, da jeg kommer ud i køkkenet ser jeg så at der er ild i gryden. og hvad gør jeg så., jeg tager grydelapper på og smider gryden over i vasken og tænder for vandet...

så hellere kartofler der smager lidt af plastic, end et brændt køkken og afbrændte øjenbryn, jeg kunne jo faktisk have været blevet forbrændt og alt muligt, og det skete HELDIGVIS ikke...

så jeg tror altså ikke at det er særlig fair at i sidder og skriver (måske pakket ind) "ej jamen hun er da dum og hvor er hun en dårlig mor osv.!" det syntes jeg ærligt ikke at i kan være bekendte..... især fordi at i sikkert selv har gjort noget ligesådan...  eller med stor sansynlighed kommer til at gøre noget lignende... 

og det er altså noget enhvær mor vil opleve at ens barn løber væk fra en hvis man er uopmærksom i 1 minut... så tag det lige roligt... 

Ja vi kan alle lave fejl! 

Jeg formåede engang at glemme at putte vand i gryden da jeg skulle koge pasta  Skulle hilse at sige at det også stinker! Har hørt meget for det siden, men nu er det bare en sjov historie. Mon ikke også det er sådan med Line.  Men må indrømme at jeg også fik mig et ordentlig grin da jeg så DUM igår  

Anmeld

21. marts 2012

Nadia&Daniel

isabellamor skriver:

Tja, vist man er mere optaget at snakke til kameraet end at holde øje, når MAN ved der er parkering/biler tæt på, ja så skal det jo ske

Anmeld

21. marts 2012

Risen

Rosengreen skriver:

Ja vi kan alle lave fejl! 

Jeg formåede engang at glemme at putte vand i gryden da jeg skulle koge pasta  Skulle hilse at sige at det også stinker! Har hørt meget for det siden, men nu er det bare en sjov historie. Mon ikke også det er sådan med Line.  Men må indrømme at jeg også fik mig et ordentlig grin da jeg så DUM igår  

Hihi, den er sød 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.