Dum line

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

Mutti2B

Valle81 skriver:

Kameramanden må have været ved at flække af grin:0)

Ha ha

Jeg håber da bare ikke at kameraholdet lader dem spise det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

TineA

isabellamor skriver:

Ej okay, slap nu lige af. Det er nok ikke noget der slår dem ihjel. At hun ikke ved det gør hende ikke til en idiot. Jeg syntes da at det var sjovt men altså det er da også det.   Jeg undrer mig bare over hvorfor kameraholdet ikke har sagt noget. Med mindre de så heller ikke vidste at det altså ikk. Helt er sådan msn laver mad i en pose. Men hold op hvor var det underholdende.

Aaarrggghhh.. Lidt idiot er man da hvis man smider plastik i ovnen - 2 gange!!! ☺. 

Anmeld

20. marts 2012

An&Jo

isabellamor skriver:

Ej okay, slap nu lige af. Det er nok ikke noget der slår dem ihjel. At hun ikke ved det gør hende ikke til en idiot. Jeg syntes da at det var sjovt men altså det er da også det.   Jeg undrer mig bare over hvorfor kameraholdet ikke har sagt noget. Med mindre de så heller ikke vidste at det altså ikk. Helt er sådan msn laver mad i en pose. Men hold op hvor var det underholdende.

du har selv lige svaret på hvorfor de ikke har stoppet hende..

Det er jo god tv at se dem dumme sig..

Og nu ærger jeg mig over at jeg ikke kan se det..

Anmeld

20. marts 2012

TineA

"Posen eksploderede" OMG!! Hahahahahahahahaha

Anmeld

20. marts 2012

K&S

W.. skriver:

"Posen eksploderede" OMG!! Hahahahahahahahaha

men hun havde heldigvis lavet ris

Anmeld

20. marts 2012

lhn89

W.. skriver:

Men det er da mega giftigt!?

Man må ikke en gang opbevare mad i en skraldepose - men hun bælger at bage dem?

Ja det tænker jeg også! Og efter hun har prøvet med 2 poser, vælger hun at komme det på panden?! 

Anmeld

20. marts 2012

TNBC

W.. skriver:

Hedder hun ikke Line? Undskyld mig, men er hun hekr væk?

Laver hun helt alvorligt mad i skraldeposer i ovnen?

jeg vil gætte på en fra DUM... 

nogen der ved hvor jeg kan se det

kunne godt bruge et lille grin.

Anmeld

20. marts 2012

mpr

Fik et rigtig godt grin ud af det Og rystede også bare på hovedet af hende det kan godt være håret er rødt meeeen tror der er noget blondine inde bagved troede alle vidste at plastik smeltede når det blev varmt hvis det ikke er beregnet til at komme i ovnen

Anmeld

20. marts 2012

TeamRocket

OMG (indsæt smiley der slår sig på lårene af grin) min datter på 4 år er kvikkere end hende. LOL. Basal viden, jeg siger det bare  hahahaha..

Anmeld

20. marts 2012

Gaia

Har man lov at være mere blank??!! Det var bare så grineren..hun np sku da krumme tæer. Almen basic viden - plastik smelter. Fatter slet ikke hun ikke fattede den, hverken på lugten eller posens udseende...plus det var da mere end tydeligt at posen var smeltet. Fatter ik kamerafolkene ik stoppede hende..men igen som andre nævner er det jo smadder godt tv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.