Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hedder hun ikke Line? Undskyld mig, men er hun hekr væk?
Laver hun helt alvorligt mad i skraldeposer i ovnen?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg grinte altså lidt. De smelter jo!
W.. skriver: Hedder hun ikke Line? Undskyld mig, men er hun hekr væk? Laver hun helt alvorligt mad i skraldeposer i ovnen?
Jeg tænkte det samme
lhn89 skriver: Jeg tænkte det samme
Men det er da mega giftigt!?
Man må ikke en gang opbevare mad i en skraldepose - men hun bælger at bage dem?
Det er da skide farligt, er det ikke? Alle de kemikalier og giftstoffer, som er i en plastikpose er nu i hendes mad.. Jeg ville ikke spise dem.
Valle81 skriver: Kameramanden må have været ved at flække af grin:0)
Kameramanden må have været ved at flække af grin:0)
især fordi hun prøver 2 gange!
Sujan skriver: Tænkte også, hvad sker der når man ikke ved at man ikke skal putte plastik i ovnen... Måske hun har set det lavet i en stege pose?? De må i hvert fald ikke smage godt bagefter
Tænkte også, hvad sker der når man ikke ved at man ikke skal putte plastik i ovnen... Måske hun har set det lavet i en stege pose?? De må i hvert fald ikke smage godt bagefter
Det er da det rene gift !! Det må have været lige til dårlig mave!! Jesus, så fylder hun det på en toårig....
Madam Blå skriver: Det er da skide farligt, er det ikke? Alle de kemikalier og giftstoffer, som er i en plastikpose er nu i hendes mad.. Jeg ville ikke spise dem.
Jeg ville godt nok heller ikke spise dem, for jeg vil også mene, det er giftigt med smeltet plastik
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128