Dum line

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

Isabella_mor

W.. skriver:

Aaarrggghhh.. Lidt idiot er man da hvis man smider plastik i ovnen - 2 gange!!! ☺. 

Tjah, syntes nu bare det var rimeligt underholdende, ikke idioti. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Filuca

W.. skriver:

Hedder hun ikke Line? Undskyld mig, men er hun hekr væk?

Laver hun helt alvorligt mad i skraldeposer i ovnen?

Haha, tænkte præcis det samme! Lavede følgende opdatering på facebook: "Er der ikke en, der kan fortælle pigebarnet fra DUM, at plastik smelter, når det kommer i en varm ovn"

Det var da heldigt, at de kartofler ikke nåede at blive færdige, så de ikke endte med at spise dem!

Anmeld

20. marts 2012

l.kjoeller

Omg. Ved godt alle kan fejle men hvis ikke man ved plastik smelteR i ovnen er man vidst dummere end en foliebakke til en lørdagskylling. hihi

Anmeld

21. marts 2012

LineSchack

Jeg ku godt regne ud man ikk putter en sådan pose i ovnen. Men min kæreste har lagt vores morgenbrød i sådan en pose, som jeg har fået morgenmad fra? Kan It ufødte barn tage skade af det?...

Anmeld

21. marts 2012

ano14316

Mutti2B skriver:

Jeg er i chok over at man kan være så uvidende . Utroligt at lugten i det mindste ikke får hende til at tænke "Hmmm, den er da helt gal"

Det er ufatteligt hvor uvidende man kan være og at der bare slet ikke er en klokke der ringer..

forleden vaskede min kæreste gulv i klorin uden at tænke over at der kom til at lugte lidt mere af svømmehal...

Anmeld

21. marts 2012

Mutti2B

ano14316 skriver:

Det er ufatteligt hvor uvidende man kan være og at der bare slet ikke er en klokke der ringer..

forleden vaskede min kæreste gulv i klorin uden at tænke over at der kom til at lugte lidt mere af svømmehal...

Ha ha, jamen så lugtede det jo rent

Anmeld

21. marts 2012

Troldemommi

Definitionen på vanvid ifølge Einstein er at gøre det samme igen og igen og forvente forskellige resultater :-)

Monica

Anmeld

21. marts 2012

Gaia

LineSchack skriver:

Jeg ku godt regne ud man ikk putter en sådan pose i ovnen. Men min kæreste har lagt vores morgenbrød i sådan en pose, som jeg har fået morgenmad fra? Kan It ufødte barn tage skade af det?...

Nej det sker der ikke noget ved. Men selvf. Ikke noget i skal bruge hver gang, da det ikke er en pose til mad, men til skrald osv. Men at det er sket en enkelt gang eller to sker der altså intet ved. forslå ham fryseposer næste gang

Anmeld

21. marts 2012

LineSchack

Gaia skriver:

Nej det sker der ikke noget ved. Men selvf. Ikke noget i skal bruge hver gang, da det ikke er en pose til mad, men til skrald osv. Men at det er sket en enkelt gang eller to sker der altså intet ved. forslå ham fryseposer næste gang

Mange tak, det var en go nyhed Og det vil jeg gøre ...

Anmeld

21. marts 2012

jydeinden

W.. skriver:

Hedder hun ikke Line? Undskyld mig, men er hun hekr væk?

Laver hun helt alvorligt mad i skraldeposer i ovnen?

SÅ ved man hvorfor serien forkortes DUM.

troede da virkeligt at alle vidste at plastik smelter når det bliver varmet op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.