ciepige skriver:
Hvorfor bliver mænd ikke skrukke på samme måde?
Jeg har lige født min datter for 5 uger siden, og savner allerede både graviditeten, men også tiden efter fødslen hvor man bare bor i en boble med sit meget lille barn 
Tror, at vi er igang igen når vi når slutningen af året - senest!
Sådan har jeg aldrig haft det.
Når jeg har fået en lille ny baby (jeg har 2 indtil videre), så har jeg en voldsom trang til at fordybe mig i dét barn, at koncentere mig om alt, barnet foretager sig, at opfylde det mindste ønske og sørge for, at lige netop dette barn er glad og tilfreds hele tiden - jeg ville føle, at jeg svigtede barnet ved at bringe en søskende ind så tidligt, faktisk ville jeg føle, at det var synd for barnet, at det skulle dele mig så hurtigt - for det er rigtig megen opmærksomhed, der forsvinder i det øjeblik, der kommer en søskende ind i billedet. Jeg er klar over, at det ikke er alle, der har det sådan, men jeg undrer mig bare nogle gange over, at specielt kvinder har så travlt med at komme videre til det næste barn? Er det i bund og grund ikke for at få opfyldt egne behov og ikke barnets?
Host, - og den der "boble" - den har du altså ikke tid til med 2 små børn, så den brister nok rimeligt hurtigt 
Anmeld