Er det for tidligt at få en til...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.230 visninger
24 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

Anonym trådstarter

JEG er bare så SKRUK... kan slet ikke holde det ud mere...

Min kæreste og jeg har en datter på et år. Vi har været et par i to år, og har kendt hinanden i tre år.  Jeg er så klar nu til at vi kan få den næste lille nye i familien, men min kæreste vil vente...

Vnete til at vi har vores drømmehus, en lidt større opsparing og til jeg er igang med mit ønske studie. (Journalist) 

Jeg bliver færdig med min ungdomsuddannelse her til maj/juni, og vi har derefter sat et år af til jeg kan gå hjemme med vores datter, og muligvis arbejde lidt ved siden af. MEN jeg vil ikke gå hjemme og arbejde ved siden af... jeg vil gå hjemme med stor struttende mave hvor en lille ny svømmer rundt...   jeg vil gå hjemme det år og måske et år mere, med vores "store" pige og en lille baby liggende og pludre i trammesengen om morgenen...

Jeg kan godt se det fornuftige i det min kæreste siger, med at vente... men vi ved jo ikke hvor lang tid der går før lejeligheden bliver solgt... eller om banken vil låne os til et hus... det kan jo komme til at tage år... og dermed går der år før vi får en lille ny mere... ARG...

Jeg mister lysten til sex, hver gang han skal have et kondom på... (vi er ikke til p-piller) for så går det op for mig at der går lang tid før vi kan gøre det uden og få et ønske barn mere...  ØV er jeg den eneste der har det sådan her...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Troldemommi

du er ikke alene :-)

siden min lille pige var ca 4 måneder gammel har jeg været klar til at få en mere :-) her er det også min mand der siger nej, dog med den begrundelse at han syntes Johanne skal have lov til at have sine forældre alene i længere tid :-)

Monica

Anmeld

20. marts 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har en datter på et år. Vi har været et par i to år, og har kendt hinanden i tre år.  Jeg er så klar nu til at vi kan få den næste lille nye i familien, men min kæreste vil vente...

Vnete til at vi har vores drømmehus, en lidt større opsparing og til jeg er igang med mit ønske studie. (Journalist) 

Jeg bliver færdig med min ungdomsuddannelse her til maj/juni, og vi har derefter sat et år af til jeg kan gå hjemme med vores datter, og muligvis arbejde lidt ved siden af. MEN jeg vil ikke gå hjemme og arbejde ved siden af... jeg vil gå hjemme med stor struttende mave hvor en lille ny svømmer rundt...   jeg vil gå hjemme det år og måske et år mere, med vores "store" pige og en lille baby liggende og pludre i trammesengen om morgenen...

Jeg kan godt se det fornuftige i det min kæreste siger, med at vente... men vi ved jo ikke hvor lang tid der går før lejeligheden bliver solgt... eller om banken vil låne os til et hus... det kan jo komme til at tage år... og dermed går der år før vi får en lille ny mere... ARG...

Jeg mister lysten til sex, hver gang han skal have et kondom på... (vi er ikke til p-piller) for så går det op for mig at der går lang tid før vi kan gøre det uden og få et ønske barn mere...  ØV er jeg den eneste der har det sådan her...

Jeg "fejler" præcis det samme som dig - skrukhed

Har en datter som bliver 1½ år om 1 mdr. og 5 dage - og snakker på en lillebror eller lillesøster er begyndte både imellem min mand og jeg, og i vores omgangskreds.. Vi vil dog lige vente, til jeg har været ansat lidt længere på mit job..

Men  til dig

Anmeld

20. marts 2012

Moms

Kærester er så fornuftige. Det kan godt betale sig at lytte til dem en gang i mellem.

Som jeg læser det, har I nu ikke så travlt.

Men jeg kan 100% forstå dig - er selv temmelig skruk...

Moms

Anmeld

20. marts 2012

Kvist

Anonym skriver:

Du er bestemt ikke den eneste, jeg blev også skruk få måneder efter Albert blev født..

Faktisk sagde min kæreste på et tidspunkt, ok lad os få en mere, hvor jeg trak i land fordi jeg alligevel sys Albert var for lille..

Men nu er han 15 mdr og jeg sys det er ved at være tid til stor mave igen, men nu tænker kæresten økonomisk.. Så skulle nok have slået til dengang 

Anmeld

20. marts 2012

Anonym trådstarter

Kvist skriver:

Du er bestemt ikke den eneste, jeg blev også skruk få måneder efter Albert blev født..

Faktisk sagde min kæreste på et tidspunkt, ok lad os få en mere, hvor jeg trak i land fordi jeg alligevel sys Albert var for lille..

Men nu er han 15 mdr og jeg sys det er ved at være tid til stor mave igen, men nu tænker kæresten økonomisk.. Så skulle nok have slået til dengang 

Ha ha hvor jeg kender det, min kæreste snakker også økonomisk, men var villig til at lave en til dengang vores datter kun var et par mdr.  Hi hi kunne være man skulle resumere det op igen for ham, at dengang ville han godt.  Synes du at et et år og ni månder imellem to søskende er for lidt?

Anmeld

20. marts 2012

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Jeg "fejler" præcis det samme som dig - skrukhed

Har en datter som bliver 1½ år om 1 mdr. og 5 dage - og snakker på en lillebror eller lillesøster er begyndte både imellem min mand og jeg, og i vores omgangskreds.. Vi vil dog lige vente, til jeg har været ansat lidt længere på mit job..

Men  til dig

Puha ja at være skruk er svært... jeg gik 20 dage over min mens sidst pga. indbildning. Øv. Synes du at to år imellem to søskende er for lidt ? Skal vores datte nå at opleve os alene inden en til baby kommer til?

Anmeld

20. marts 2012

Maja_4000

Synes din kæreste er meget fornuftig Hehe

Det er sjovt så mange der er skrukke med det samme .. Vores datter er 15 måneder og jeg kan SLET ikke forestille mig at få en til inde for et år :b

Anmeld

20. marts 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

du er ikke alene :-)

siden min lille pige var ca 4 måneder gammel har jeg været klar til at få en mere :-) her er det også min mand der siger nej, dog med den begrundelse at han syntes Johanne skal have lov til at have sine forældre alene i længere tid :-)

Monica

er to år imellem to søskende for lidt skal der være mere luft imellem deres alder?  Min kæreste og hans bror har 5 år imellem sig. Og jeg selv har 7 år imellem min ældste søster.

Anmeld

20. marts 2012

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Synes din kæreste er meget fornuftig Hehe

Det er sjovt så mange der er skrukke med det samme .. Vores datter er 15 måneder og jeg kan SLET ikke forestille mig at få en til inde for et år :b

Gid det var mig der havde det sådan. På trods af min kæreste hele tiden bruger fødslen som et skæmme billede for at få mig til at skrue ned for mit skruk nevau så er det ved at miste sin effekt.  (var 15 timer om fødslen med den første her, og hun endte med at blive taget med cup) Men nu er jeg skruk som aldrig før, og vil med "glæde" gå det igennem igen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.