Er det for tidligt at få en til...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

Maja_4000

Anonym skriver:

Gid det var mig der havde det sådan. På trods af min kæreste hele tiden bruger fødslen som et skæmme billede for at få mig til at skrue ned for mit skruk nevau så er det ved at miste sin effekt.  (var 15 timer om fødslen med den første her, og hun endte med at blive taget med cup) Men nu er jeg skruk som aldrig før, og vil med "glæde" gå det igennem igen... 

Haha .. Man glemmer det hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Sesse89

Puha hvor jeg kender til det.

Her var det bare mig der til at starte med ikk ville da vores datter først bliver 2 men så meldt min skrukhed sig også ville han ikke.

Men nu er vi heldigvis enig herhjemme..

Anmeld

20. marts 2012

Anonym trådstarter

Sesse89 skriver:

Puha hvor jeg kender til det.

Her var det bare mig der til at starte med ikk ville da vores datter først bliver 2 men så meldt min skrukhed sig også ville han ikke.

Men nu er vi heldigvis enig herhjemme..

Kiggede lige på din profil for at se hvor gammel din datter er, hold op hvor er hun bare en smuk pige.  Blev da helt blød om hjertet.

Ja jeg ville ønske jeg også kunne få min kæreste med på den idé at lave en til nu. Hmm... men det er nemmere sagt end gjort, han er desværre virkelig stædig og go til at få sine vilje...

Anmeld

20. marts 2012

Kvist

Anonym skriver:

Ha ha hvor jeg kender det, min kæreste snakker også økonomisk, men var villig til at lave en til dengang vores datter kun var et par mdr.  Hi hi kunne være man skulle resumere det op igen for ham, at dengang ville han godt.  Synes du at et et år og ni månder imellem to søskende er for lidt?

Altså jeg selv ville jo gerne at Albert når at blive 2 år inden der kommer en søskende, men jeg sys ikke 1 år og 9 mdr er for lidt.. Hvis man er klar og har overskuddet så er det måske det helt rigtige, og børnene vil kunne få rigtig meget ud af hinanden

Anmeld

20. marts 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Puha ja at være skruk er svært... jeg gik 20 dage over min mens sidst pga. indbildning. Øv. Synes du at to år imellem to søskende er for lidt ? Skal vores datte nå at opleve os alene inden en til baby kommer til?

Vi vil gerne have max 3 år imellem vores  men tager det også som det kommer.. Vi har dog snakket om projekt baby 2 engang sidst på året..

Anmeld

20. marts 2012

jeanne-skat

jeg kunne os godt tænke mig en mere, men min kæreste ville slet ikke have flere børn

Anmeld

20. marts 2012

Muffinmus

det er jo som man tager det:-)

Jeg smed præventionen da den første var 7 mdr, blev gravid med lillesøster lige da han blev 1 år...og de har da meget glæde af hinanden. Dog har både min mand og jeg faste jobs og hus og biler osv, så der var ikke så meget at tage hensyn til der som med jeres situation.

Uanset hvad er du jo nørt til at få manden med på ideen først og mene i har råd til det:-)

Anmeld

20. marts 2012

Hvem?

JEG er bare så SKRUK... kan slet ikke holde det ud mere...

Min kæreste og jeg har en datter på et år. Vi har været et par i to år, og har kendt hinanden i tre år.  Jeg er så klar nu til at vi kan få den næste lille nye i familien, men min kæreste vil vente...

Vnete til at vi har vores drømmehus, en lidt større opsparing og til jeg er igang med mit ønske studie. (Journalist) 

Jeg bliver færdig med min ungdomsuddannelse her til maj/juni, og vi har derefter sat et år af til jeg kan gå hjemme med vores datter, og muligvis arbejde lidt ved siden af. MEN jeg vil ikke gå hjemme og arbejde ved siden af... jeg vil gå hjemme med stor struttende mave hvor en lille ny svømmer rundt...   jeg vil gå hjemme det år og måske et år mere, med vores "store" pige og en lille baby liggende og pludre i trammesengen om morgenen...

Jeg kan godt se det fornuftige i det min kæreste siger, med at vente... men vi ved jo ikke hvor lang tid der går før lejeligheden bliver solgt... eller om banken vil låne os til et hus... det kan jo komme til at tage år... og dermed går der år før vi får en lille ny mere... ARG...

Jeg mister lysten til sex, hver gang han skal have et kondom på... (vi er ikke til p-piller) for så går det op for mig at der går lang tid før vi kan gøre det uden og få et ønske barn mere...  ØV er jeg den eneste der har det sådan her...

Husker det al for godt, derfor har jeg også den dag idag to drenge med kun 11 mdrs mellemrum

Grunden til vores valg var for det første, at der ik sku være ret langt imellem, andet var at jeg ikke ville have pause i mit studie, så vi fik to li i rap, inden jeg begyndte at læse...

Dog har vi hus, bil o.s.v. så det er på plads for vores vedkommende, og ja det er dyrt at have børn, hus, bil, vov o.s.v. men fan-fucking-tastisk.

Anmeld

20. marts 2012

MaleneJensen

Anonym skriver:

JEG er bare så SKRUK... kan slet ikke holde det ud mere...

Min kæreste og jeg har en datter på et år. Vi har været et par i to år, og har kendt hinanden i tre år.  Jeg er så klar nu til at vi kan få den næste lille nye i familien, men min kæreste vil vente...

Vnete til at vi har vores drømmehus, en lidt større opsparing og til jeg er igang med mit ønske studie. (Journalist) 

Jeg bliver færdig med min ungdomsuddannelse her til maj/juni, og vi har derefter sat et år af til jeg kan gå hjemme med vores datter, og muligvis arbejde lidt ved siden af. MEN jeg vil ikke gå hjemme og arbejde ved siden af... jeg vil gå hjemme med stor struttende mave hvor en lille ny svømmer rundt...   jeg vil gå hjemme det år og måske et år mere, med vores "store" pige og en lille baby liggende og pludre i trammesengen om morgenen...

Jeg kan godt se det fornuftige i det min kæreste siger, med at vente... men vi ved jo ikke hvor lang tid der går før lejeligheden bliver solgt... eller om banken vil låne os til et hus... det kan jo komme til at tage år... og dermed går der år før vi får en lille ny mere... ARG...

Jeg mister lysten til sex, hver gang han skal have et kondom på... (vi er ikke til p-piller) for så går det op for mig at der går lang tid før vi kan gøre det uden og få et ønske barn mere...  ØV er jeg den eneste der har det sådan her...

jeg har selv en datter på 1 år og efter hun blev 1 er jeg også blevet helt vild efter af få nr 2...

Vi står også og vil have hus først inden vi får nr 2, så håber snart vi finder huset så vi kan få en mere

Anmeld

20. marts 2012

MortilCilas

Nej er du ikke! Jeg er sååååå sygt skruk. Og er enlig mor til Cilas på 1 år. Så går sq ikke at få barn nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.