JEG er bare så SKRUK... kan slet ikke holde det ud mere...
Min kæreste og jeg har en datter på et år. Vi har været et par i to år, og har kendt hinanden i tre år.
Jeg er så klar nu til at vi kan få den næste lille nye i familien, men min kæreste vil vente...
Vnete til at vi har vores drømmehus, en lidt større opsparing og til jeg er igang med mit ønske studie. (Journalist)
Jeg bliver færdig med min ungdomsuddannelse her til maj/juni, og vi har derefter sat et år af til jeg kan gå hjemme med vores datter, og muligvis arbejde lidt ved siden af. MEN jeg vil ikke gå hjemme og arbejde ved siden af... jeg vil gå hjemme med stor struttende mave hvor en lille ny svømmer rundt...
jeg vil gå hjemme det år og måske et år mere, med vores "store" pige og en lille baby liggende og pludre i trammesengen om morgenen...
Jeg kan godt se det fornuftige i det min kæreste siger, med at vente... men vi ved jo ikke hvor lang tid der går før lejeligheden bliver solgt... eller om banken vil låne os til et hus... det kan jo komme til at tage år... og dermed går der år før vi får en lille ny mere... ARG...
Jeg mister lysten til sex, hver gang han skal have et kondom på... (vi er ikke til p-piller) for så går det op for mig at der går lang tid før vi kan gøre det uden og få et ønske barn mere...
ØV er jeg den eneste der har det sådan her... 
Husker det al for godt, derfor har jeg også den dag idag to drenge med kun 11 mdrs mellemrum 
Grunden til vores valg var for det første, at der ik sku være ret langt imellem, andet var at jeg ikke ville have pause i mit studie, så vi fik to li i rap, inden jeg begyndte at læse...
Dog har vi hus, bil o.s.v. så det er på plads for vores vedkommende, og ja det er dyrt at have børn, hus, bil, vov o.s.v. men fan-fucking-tastisk.