Verdens bedste mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

Ciss

sarahb skriver:

isaac elsker kogt hvidkål....

Og Jonas spiser alt der er mad!

Det er nu lidt morsomt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Ciss

kitty skriver:

Boas elsker kogt blomkål.. Da han lige var begyndt på mos og grød ville han overhovedet ikke spise gulerod eller kartoffel. Kogt, blendet blomål, dét var sagen. Mystiske barn Nu spiser han nææææsten alt.

Ja, blomkål har også været popuært her i huset.

Anmeld

20. marts 2012

Ciss

Ariel skriver:

Min datter på 3 år elsker rødløg.... Hun kan sidde og spise det som var det et æble

- det tror jeg faktisk ikke, jeg ville klare at gøre. Men rå løg skal jo være ekstremt sundt.

Anmeld

20. marts 2012

Klumpe-dumpe

Ciss skriver:

- det tror jeg faktisk ikke, jeg ville klare at gøre. Men rå løg skal jo være ekstremt sundt.

temmelig sikkert, men det er nu ikke hverdag hun får lov til det.... Hendes prutter lugter like shit når hun har spist det

Men almindelige hvide løg vil hun ikke røre med en ildtang, så det er faktisk lidt sjovt at rødløg er så lækre... Men de er selvf. ikke så stærke.

Anmeld

21. marts 2012

Ciss

Ariel skriver:

temmelig sikkert, men det er nu ikke hverdag hun får lov til det.... Hendes prutter lugter like shit når hun har spist det

Men almindelige hvide løg vil hun ikke røre med en ildtang, så det er faktisk lidt sjovt at rødløg er så lækre... Men de er selvf. ikke så stærke.

Anmeld

21. marts 2012

Pige2009

Ciss skriver:

Hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.