Verdens bedste mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

MelikkazMoar

min datter er vild med Cream fraice og ketchup... (2 ting moderen også altid har kunne lide)

Kan huske da min lillesøster var meget lille.. der var det allerbedste en rugbrødsmad, med remoulade og pålægschokolade ovenpå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Ciss

MelikkazMoar skriver:

min datter er vild med Cream fraice og ketchup... (2 ting moderen også altid har kunne lide)

Kan huske da min lillesøster var meget lille.. der var det allerbedste en rugbrødsmad, med remoulade og pålægschokolade ovenpå

Originalt. Kreative unger.....

Anmeld

20. marts 2012

Savannah

Ciss skriver:

En super fidus!

Ja ikke, vi får det også ofte, de elsker det simpelthen - specielt hvis det er lavet på bål!
Men det er lidt spøjst for kan næsten ikke få dem til at spise de samme grøntsager hvis de er tilberedt anderledes..  

Anmeld

20. marts 2012

Ayasmor

Min 3-årige datter er heeeeelt vild efter fisk i alle afskygninger.. Hun er også helt igennem ovenud tosset med sushi

Anmeld

20. marts 2012

Ciss

Ayasmor skriver:

Min 3-årige datter er heeeeelt vild efter fisk i alle afskygninger.. Hun er også helt igennem ovenud tosset med sushi

Ja, det er da vist heller ikke det, man finder mest af på børnemenuerne...

Anmeld

20. marts 2012

Ayasmor

Ciss skriver:

Ja, det er da vist heller ikke det, man finder mest af på børnemenuerne...

nej det kan man vist ikke helt sige.. men der passer nu mig helt fint, er selv tosset med fisk

Anmeld

20. marts 2012

sarahb

isaac elsker kogt hvidkål....

Og Jonas spiser alt der er mad!

Anmeld

20. marts 2012

otlitrom

Boas elsker kogt blomkål.. Da han lige var begyndt på mos og grød ville han overhovedet ikke spise gulerod eller kartoffel. Kogt, blendet blomål, dét var sagen. Mystiske barn Nu spiser han nææææsten alt.

Anmeld

20. marts 2012

Klumpe-dumpe

Min datter på 3 år elsker rødløg.... Hun kan sidde og spise det som var det et æble

Anmeld

20. marts 2012

Ciss

Ayasmor skriver:

nej det kan man vist ikke helt sige.. men der passer nu mig helt fint, er selv tosset med fisk

Både godt og sundt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.