Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
min datter er vild med Cream fraice og ketchup... (2 ting moderen også altid har kunne lide)
Kan huske da min lillesøster var meget lille.. der var det allerbedste en rugbrødsmad, med remoulade og pålægschokolade ovenpå
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MelikkazMoar skriver: min datter er vild med Cream fraice og ketchup... (2 ting moderen også altid har kunne lide) Kan huske da min lillesøster var meget lille.. der var det allerbedste en rugbrødsmad, med remoulade og pålægschokolade ovenpå
Originalt. Kreative unger.....
Ciss skriver: En super fidus!
En super fidus!
Ja ikke, vi får det også ofte, de elsker det simpelthen - specielt hvis det er lavet på bål! Men det er lidt spøjst for kan næsten ikke få dem til at spise de samme grøntsager hvis de er tilberedt anderledes..
Min 3-årige datter er heeeeelt vild efter fisk i alle afskygninger.. Hun er også helt igennem ovenud tosset med sushi
Ayasmor skriver: Min 3-årige datter er heeeeelt vild efter fisk i alle afskygninger.. Hun er også helt igennem ovenud tosset med sushi
Ja, det er da vist heller ikke det, man finder mest af på børnemenuerne...
Ciss skriver: Ja, det er da vist heller ikke det, man finder mest af på børnemenuerne...
nej det kan man vist ikke helt sige.. men der passer nu mig helt fint, er selv tosset med fisk
Boas elsker kogt blomkål.. Da han lige var begyndt på mos og grød ville han overhovedet ikke spise gulerod eller kartoffel. Kogt, blendet blomål, dét var sagen. Mystiske barn Nu spiser han nææææsten alt.
Ayasmor skriver: nej det kan man vist ikke helt sige.. men der passer nu mig helt fint, er selv tosset med fisk
Både godt og sundt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128