Verdens bedste mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

Ditte-3

min datter på 6 år elsker creme fraiche lige som sin mor, og vis vi skal holde hygge med slik så vil hun heller ha frugt og grønt især brokkolig og sådan har det altid vert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Ciss

Noahmor skriver:

MIn bonussøn på 10 elsker snegle i hvidløgssmør. 

Imponerende! Kender mange voksne, som ikke vilde turde at kaste sig over sneglene.....

Anmeld

20. marts 2012

Ciss

MorDk skriver:

Karrysild, Diverse saucer/dressinger, Broccoli, feta & oliven... 

Wauw, ja Karrysild er da ikke lige noget, man regner som børnemad...

Anmeld

20. marts 2012

Ciss

Polkaprik skriver:

Her har vi også nogle børn med der spiser nogle "ikke børnevenlige" ting.

De alle 4 eeeeelsker oliven. Den store knægt på snart 12 og den yngste knægt på 7 spiser alverdens ting fra havet. Muslinger, blæksprutte - ja you name it og de guffer det. Desuden kunne de spise sushi morgen middag og aften hvis de fik lov

Den store pige på 10 og ham på 7 elsker også at få en halv avokado med rejer med i madpakken.

Den lille på 4 hun svinger lidt mellem hvad hun kan lide men som skrevet er sorte oliven og storfavorit

Sorte olive, ja..... Det lyder, somom mange restaurenter godt kan begynde at tænke lidt anderledes omkring sin barnemenu.....

Anmeld

20. marts 2012

Ciss

Ditte-3 skriver:

min datter på 6 år elsker creme fraiche lige som sin mor, og vis vi skal holde hygge med slik så vil hun heller ha frugt og grønt især brokkolig og sådan har det altid vert

Rigtig dejligt!  - ja, min den ældste er også cremefraiche-spiser. Elsker at dyppe i det.

Anmeld

20. marts 2012

Mathilde

Celina er helt vild med ærter og majs og ikke mindst syltede fede hvidløg og ostetern til salat...øj som hun hørmer efter sådan en gang hvidløg

Anmeld

20. marts 2012

Ciss

Mathilde skriver:

Celina er helt vild med ærter og majs og ikke mindst syltede fede hvidløg og ostetern til salat...øj som hun hørmer efter sådan en gang hvidløg

Børnene er virkelig morsomme! Det er jo alle tiders, at hun går efter hvidløgen!

Anmeld

20. marts 2012

Mathilde

Ciss skriver:

Børnene er virkelig morsomme! Det er jo alle tiders, at hun går efter hvidløgen!

Ja jeg er også selv vild med hvidløg, men det er bare ikke et hit, når man ikke selv har fået og lillefisen har ædt et halvt glas

Anmeld

20. marts 2012

Ciss

Mathilde skriver:

Ja jeg er også selv vild med hvidløg, men det er bare ikke et hit, når man ikke selv har fået og lillefisen har ædt et halvt glas

!

Anmeld

20. marts 2012

Noahmor

Ciss skriver:

Imponerende! Kender mange voksne, som ikke vilde turde at kaste sig over sneglene.....

Det smager ellers godt. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.