Verdens bedste mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.704 visninger
35 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

Ciss

Jeg synes, børn er morsomme nogen gange. Man tror, man ved lidt om, hvad som er børnevenligt osv - og så viser de bare, at de er totalt selvstændige og individuelle.......

Storesøster elsker al middag, hvor hun kan lade kartofler og kogte gulerødder svømme i brun sovs.

Og Lillebror spiser intet andet, hvis der er ROSENKÅL på bordet. Hvem har nogensinde hørt om en unge, som elsker rosenkål over alt andet?

Så jeg begyndte at tænke på, om der er andre, som har unger med personlig smag?

Hvad er favoritten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Pige2009

Laura elsker creme fraiche!

Anmeld

19. marts 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min søn (17 måneder) elsker kogte grønsager. )

Anmeld

19. marts 2012

Savannah

Lasagne og suppe med grøntsagsstykker er den klare favoritherhjemme.. Det ryger lige ned i løgneren, utroligt nok, for de er ellers ikke meget for at spise grøntsager.. Men i den suppe spiser de både knoldselleri, gulerod, porre, pastinak og persillerod..

Anmeld

20. marts 2012

Ciss

Baagøe skriver:

Laura elsker creme fraiche!

Anmeld

20. marts 2012

Ciss

Min søn (17 måneder) elsker kogte grønsager. )

Så praktisk!

Anmeld

20. marts 2012

Ciss

Sally-Slingshot skriver:

Lasagne og suppe med grøntsagsstykker er den klare favoritherhjemme.. Det ryger lige ned i løgneren, utroligt nok, for de er ellers ikke meget for at spise grøntsager.. Men i den suppe spiser de både knoldselleri, gulerod, porre, pastinak og persillerod..

En super fidus!

Anmeld

20. marts 2012

Noahmor

Ciss skriver:

Jeg synes, børn er morsomme nogen gange. Man tror, man ved lidt om, hvad som er børnevenligt osv - og så viser de bare, at de er totalt selvstændige og individuelle.......

Storesøster elsker al middag, hvor hun kan lade kartofler og kogte gulerødder svømme i brun sovs.

Og Lillebror spiser intet andet, hvis der er ROSENKÅL på bordet. Hvem har nogensinde hørt om en unge, som elsker rosenkål over alt andet?

Så jeg begyndte at tænke på, om der er andre, som har unger med personlig smag?

Hvad er favoritten?

MIn bonussøn på 10 elsker snegle i hvidløgssmør. 

Anmeld

20. marts 2012

MorDk

Karrysild, Diverse saucer/dressinger, Broccoli, feta & oliven... 

Anmeld

20. marts 2012

Polkaprik

Her har vi også nogle børn med der spiser nogle "ikke børnevenlige" ting.

De alle 4 eeeeelsker oliven. Den store knægt på snart 12 og den yngste knægt på 7 spiser alverdens ting fra havet. Muslinger, blæksprutte - ja you name it og de guffer det. Desuden kunne de spise sushi morgen middag og aften hvis de fik lov

Den store pige på 10 og ham på 7 elsker også at få en halv avokado med rejer med i madpakken.

Den lille på 4 hun svinger lidt mellem hvad hun kan lide men som skrevet er sorte oliven og storfavorit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.