Update på gæt kønnet 19+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

Kay

stjerneskud10 skriver:

TILLYKKE med den kommende prinsesse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

så kom updaten lidt sent da vi lige skulle besøge svigerfar der lige er blevet udskrevet og så ha en dejlig kæreste middag

https://www.baby.dk/debat/165337pi8/uge-20/gaet-koennet-194.aspx

vi skulle ind kl. 13.30 men de var en lille smule forsinkede... så vi kom først til 14.45

og så skulle den lille selvfølgelig hoppe og springe rundt som sedvaneligt så det var svært at måle alle tingene...

men det hele så ud som det skulle... bortset fra at min moderkage lå nede og spærrede for udgangen... men i 99% af tilfældende når den at rykke sig inden fødslen... men det får vi afse om den er i uge 33 hvor jeg skal scannes igen

vi fik 4 billeder med hjem... i får lige det bedste her... de andre er ik ret gode da det var meget svært at ligge stille for den lille...

det var så alt fra min md scanning...

eller... når nej...

glemte jo noget...

flertallet vandt...

TILLYKKE 

Anmeld

20. marts 2012

An&Jo

Kay skriver:

så kom updaten lidt sent da vi lige skulle besøge svigerfar der lige er blevet udskrevet og så ha en dejlig kæreste middag

vi skulle ind kl. 13.30 men de var en lille smule forsinkede... så vi kom først til 14.45

og så skulle den lille selvfølgelig hoppe og springe rundt som sedvaneligt så det var svært at måle alle tingene...

men det hele så ud som det skulle... bortset fra at min moderkage lå nede og spærrede for udgangen... men i 99% af tilfældende når den at rykke sig inden fødslen... men det får vi afse om den er i uge 33 hvor jeg skal scannes igen

vi fik 4 billeder med hjem... i får lige det bedste her... de andre er ik ret gode da det var meget svært at ligge stille for den lille...

eller... når nej...

glemte jo noget...

flertallet vandt...

dejligt med en positiv skanning..

og tillykke med at det bliver en lille pige..

Anmeld

20. marts 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

TILLYKKE 

mange tak

Anmeld

20. marts 2012

Kay

An&Jo skriver:

dejligt med en positiv skanning..

og tillykke med at det bliver en lille pige..

ja det var rigtig dejligt

Anmeld

20. marts 2012

Pige2009

Kay skriver:

Velbekomme

Anmeld

28. marts 2012

Camillos

Kay skriver:

eller... når nej...

glemte jo noget...

flertallet vandt...

hov hvordaN KUNN jeg overse det tillykke med hende

Anmeld

28. marts 2012

Kay

Camillos skriver:

hov hvordaN KUNN jeg overse det tillykke med hende

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.