Update på gæt kønnet 19+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.991 visninger
87 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. marts 2012

Kay

så kom updaten lidt sent da vi lige skulle besøge svigerfar der lige er blevet udskrevet og så ha en dejlig kæreste middag

https://www.baby.dk/debat/165337pi8/uge-20/gaet-koennet-194.aspx

vi skulle ind kl. 13.30 men de var en lille smule forsinkede... så vi kom først til 14.45

og så skulle den lille selvfølgelig hoppe og springe rundt som sedvaneligt så det var svært at måle alle tingene...

men det hele så ud som det skulle... bortset fra at min moderkage lå nede og spærrede for udgangen... men i 99% af tilfældende når den at rykke sig inden fødslen... men det får vi afse om den er i uge 33 hvor jeg skal scannes igen

vi fik 4 billeder med hjem... i får lige det bedste her... de andre er ik ret gode da det var meget svært at ligge stille for den lille...

det var så alt fra min md scanning...

eller... når nej...

glemte jo noget...

flertallet vandt...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

AnnaK89

Yaaiii  En PIGE

Stort tillykke med hende og dejligt at alt så fint ud  

Anmeld

19. marts 2012

M (:

Kay skriver:

så kom updaten lidt sent da vi lige skulle besøge svigerfar der lige er blevet udskrevet og så ha en dejlig kæreste middag

https://www.baby.dk/debat/165337pi8/uge-20/gaet-koennet-194.aspx

vi skulle ind kl. 13.30 men de var en lille smule forsinkede... så vi kom først til 14.45

og så skulle den lille selvfølgelig hoppe og springe rundt som sedvaneligt så det var svært at måle alle tingene...

men det hele så ud som det skulle... bortset fra at min moderkage lå nede og spærrede for udgangen... men i 99% af tilfældende når den at rykke sig inden fødslen... men det får vi afse om den er i uge 33 hvor jeg skal scannes igen

vi fik 4 billeder med hjem... i får lige det bedste her... de andre er ik ret gode da det var meget svært at ligge stille for den lille...

det var så alt fra min md scanning...

eller... når nej...

glemte jo noget...

flertallet vandt...

Sikke en fin lille nuser - og jubiii, jeg gættede rigtigt! Stort tillykke med at alt er som det skal være med jeres højt ønskede (og elskede!) babypige! 

Anmeld

19. marts 2012

Mother-love

Stort tillykke med den lille prinsesse.

Anmeld

19. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Weeeeeeeeeee... Endnu en prinsesse!!!

Tillykke

Anmeld

19. marts 2012

B&J

Dejligt alt var godt inde i maven og stort tillykke med det er en lille PIGE

Anmeld

19. marts 2012

crille

TILLYKKE med at alt er som det skal være. Hvor ER det et fint billede 

Anmeld

19. marts 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Yaaiii  En PIGE

Stort tillykke med hende og dejligt at alt så fint ud  

mange tak kan slety ikke vænde mig til at sige hun... det føles helt underligt at vide hvad "den" er

Anmeld

19. marts 2012

Kay

M (: skriver:

Sikke en fin lille nuser - og jubiii, jeg gættede rigtigt! Stort tillykke med at alt er som det skal være med jeres højt ønskede (og elskede!) babypige! 

mange tak og ja ønsket og elsket vil hun altid være...

Anmeld

19. marts 2012

Kay

michelledam skriver:

Stort tillykke med den lille prinsesse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.