Update på gæt kønnet 19+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

Kay

Frk.S skriver:

Dejligt med en veloverstået scanning.

Uh, en lille pige - skønt!

ja det er så skønt at det er veloverstået...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Kay skriver:

hihi ja elsker smilys... de er så gode til at udtrykke følelser i forhold til ord der kan misforstås

og ja... i måtte vente længe... ved det godt... men så snart jeg kom hjem skrev jeg updaten

Ja, det har du ret i.

I skulle jolige jeres først. Det tror ejg er meget normalt.. At man lige tager for sig selv. Og nu hvor din svigerfar var kommet hjem var det jo godt.

Anmeld

20. marts 2012

Kay

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja, det har du ret i.

I skulle jolige jeres først. Det tror ejg er meget normalt.. At man lige tager for sig selv. Og nu hvor din svigerfar var kommet hjem var det jo godt.

jeps det var egentlig meningen jeg bare skulle hjem efter scanningen... men han ringede lige inden vi skulle ind og sagde at nu havde de udskrevet ham... så måtte vi jo lige den vej forbi

Anmeld

20. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Kay skriver:

jeps det var egentlig meningen jeg bare skulle hjem efter scanningen... men han ringede lige inden vi skulle ind og sagde at nu havde de udskrevet ham... så måtte vi jo lige den vej forbi

Ja. Det var da også dejligt.
Så endte den jo godt.

Anmeld

20. marts 2012

Kay

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja. Det var da også dejligt.
Så endte den jo godt.

ja så er der bare lige en begravelse llige om snart og så forhåbentlig ikke mere i denne omgang...

Anmeld

20. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Kay skriver:

ja så er der bare lige en begravelse llige om snart og så forhåbentlig ikke mere i denne omgang...

Ja. I må få sendt ham godt afsted og så er det tid til at ulykken smutter fra jer..

Anmeld

20. marts 2012

Kay

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja. I må få sendt ham godt afsted og så er det tid til at ulykken smutter fra jer..

ja det er det

Anmeld

20. marts 2012

stjerneskud10

TILLYKKE med den kommende prinsesse

Anmeld

20. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Kay skriver:

sejt...

Ja det sejt jeg er blevet så god til at gæt alle de gange jeg har gættet maver har det været rigtig.. Og tillykke med den lille pige

Anmeld

20. marts 2012

Kay

Malou&Anders skriver:

Ja det sejt jeg er blevet så god til at gæt alle de gange jeg har gættet maver har det været rigtig.. Og tillykke med den lille pige

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.