Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk-Lotusblomst skriver: Gjorde du så det??Mit første gæt var rigtigt.. Men ændrede det til dreng og så til, ej jeg ved det ikke.. haha
Gjorde du så det??Mit første gæt var rigtigt.. Men ændrede det til dreng og så til, ej jeg ved det ikke.. haha
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: så kom updaten lidt sent da vi lige skulle besøge svigerfar der lige er blevet udskrevet og så ha en dejlig kæreste middag https://www.baby.dk/debat/165337pi8/uge-20/gaet-koennet-194.aspx vi skulle ind kl. 13.30 men de var en lille smule forsinkede... så vi kom først til 14.45 og så skulle den lille selvfølgelig hoppe og springe rundt som sedvaneligt så det var svært at måle alle tingene... men det hele så ud som det skulle... bortset fra at min moderkage lå nede og spærrede for udgangen... men i 99% af tilfældende når den at rykke sig inden fødslen... men det får vi afse om den er i uge 33 hvor jeg skal scannes igen vi fik 4 billeder med hjem... i får lige det bedste her... de andre er ik ret gode da det var meget svært at ligge stille for den lille... det var så alt fra min md scanning... eller... når nej... glemte jo noget... flertallet vandt...
så kom updaten lidt sent da vi lige skulle besøge svigerfar der lige er blevet udskrevet og så ha en dejlig kæreste middag
https://www.baby.dk/debat/165337pi8/uge-20/gaet-koennet-194.aspx
vi skulle ind kl. 13.30 men de var en lille smule forsinkede... så vi kom først til 14.45
og så skulle den lille selvfølgelig hoppe og springe rundt som sedvaneligt så det var svært at måle alle tingene...
men det hele så ud som det skulle... bortset fra at min moderkage lå nede og spærrede for udgangen... men i 99% af tilfældende når den at rykke sig inden fødslen... men det får vi afse om den er i uge 33 hvor jeg skal scannes igen
vi fik 4 billeder med hjem... i får lige det bedste her... de andre er ik ret gode da det var meget svært at ligge stille for den lille...
det var så alt fra min md scanning...
eller... når nej...
glemte jo noget...
flertallet vandt...
Ihhh Tillykke søde
Malou&Anders skriver: Ja jeg gættede på pige har bare gættet utrolige mange..
Ja jeg gættede på pige har bare gættet utrolige mange..
Dejligt med en veloverstået scanning.
Uh, en lille pige - skønt!
Frk-Lotusblomst skriver: Du er også sådan en rigtig smily pige. Men nåede da lige at blvie halvirriteret. Har tjekket hele aftenen hvornår du skrev. HAHAH.. Stort stort tillykke.. Så var din første intuition jo rigtig..
Du er også sådan en rigtig smily pige. Men nåede da lige at blvie halvirriteret. Har tjekket hele aftenen hvornår du skrev. HAHAH.. Stort stort tillykke.. Så var din første intuition jo rigtig..
hihi ja elsker smilys... de er så gode til at udtrykke følelser i forhold til ord der kan misforstås
og ja... i måtte vente længe... ved det godt... men så snart jeg kom hjem skrev jeg updaten
Gaia skriver: Ih så gættede jeg rigtigt
Ih så gættede jeg rigtigt
Mira0911 skriver: Wee.. Så gættede jeg rigtigt... Kæmpe stort tillykke...
Wee.. Så gættede jeg rigtigt... Kæmpe stort tillykke...
dejligt kæresten er ved at vende sig til tanken... men jeg siger stadig den
Lotus86 skriver: Ja puha, det godt nok noget af en omgang i har været igennem
Ja puha, det godt nok noget af en omgang i har været igennem
ja... sys godt der må komme noget ro på nu... nu kan alle de older godt se at få det bedre og komme hjem
sejt...
Becks skriver: Ihhh Tillykke søde
venter stadig spændt på det er din tur
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128