Hvordan har i det derude? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2012

M&R

LR85 skriver:

Det er rart a vide. Er lidt ner øs for om mit størrelse xs bækken/hofter kan klare en fødsel. Må håbe. 

Håber dog ikke jeg tager SÅ meget på

Det kan jeg godt forstå men tror bare det er vigtig at du lytter til din krop så skal det nok gå:-)
he he nej men hun spiste virkelig os Alt:-) men hendes dreng er et år nu og hun er på sin normal vægt igen:-) ret betrykkende:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

LR85

M&R skriver:

Det kan jeg godt forstå men tror bare det er vigtig at du lytter til din krop så skal det nok gå:-)
he he nej men hun spiste virkelig os Alt:-) men hendes dreng er et år nu og hun er på sin normal vægt igen:-) ret betrykkende:-)

ja det er rigtigt.

og må jo, som du siger bare prøve a lade kroppen følge med og håbe på det bedste

Anmeld

29. marts 2012

Chevro

Heej alle søde piger/kvinder

Jeg er idag 29+6, vægten siger +8 ca og besværet er ved at forekomme hyppigere!
Jeg er i forvejen en smule skrøbelig, pga nogle operationer tidligere i livet - som gør at jeg døjer med en del smerter i benene, da jeg ikke må veje så meget som jeg gør efter graviditeten er startet.
Har en smule bækkenløsning og døjer meget med træthed, i både hovede og krop. Og sover ikke ligefrem vidunderligt om natten mere Tisser ca hver anden time om natten :/ Men er også bare sindsyg tørstig hele tiden!!

Derudover er det jo fantastisk at være gravid, jeg glæder mig vildt til at han kommer ud <3 vi er faktisk klar til ankomsten - termin d. 8 juni. Vi har lige fået foretaget 2. del af 3D/4D scanning idag, og han vejer 1589 g. Så alt er super super med lillemanden! Så jeg må holde ud endnu <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.