Hvordan har i det derude? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

pemiro

LR85 skriver:

bor i københavn, og der er nu stadig lidt overskyet.

Håber solen titter frem senere.

Hva med arbejde, er man gået på barsel eller??

Det tror jeg bestemt den gør. Her på fyn er der sol fra en skyfri himmel

Jeg går ikke på barsel før efter jeg har født, da jeg skal ha overstået mine eksamener her i juni måned er du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

LR85

pemiro skriver:

Det tror jeg bestemt den gør. Her på fyn er der sol fra en skyfri himmel

Jeg går ikke på barsel før efter jeg har født, da jeg skal ha overstået mine eksamener her i juni måned er du?

Wow, ja så er der lidt tid endnu. Men kan virkelig godt forstå hvis du vil have overstået nogen eksamener. Det er jo heldigvis heller ikke så fysisk hårdt. 

Jeg arbejder på hospital og går fra om 2 uger, jeg sys det er ved a være godt trættende og opslidende  

Specielt når man skal hjem og have sin 2-årige dreng ved siden af. 

Anmeld

21. marts 2012

pemiro

LR85 skriver:

Wow, ja så er der lidt tid endnu. Men kan virkelig godt forstå hvis du vil have overstået nogen eksamener. Det er jo heldigvis heller ikke så fysisk hårdt. 

Jeg arbejder på hospital og går fra om 2 uger, jeg sys det er ved a være godt trættende og opslidende  

Specielt når man skal hjem og have sin 2-årige dreng ved siden af. 

Ja er dog lidt uheldig at vi har så mange forbandede trapper, dem er jeg ikke gode venner med!!!

Uh kan godt forstå du glæder dig.. Jeg ser dælme også frem til læseferie til maj så jeg slipper for de dumme trapper hEhe

Anmeld

21. marts 2012

LR85

Haha, ja det er god motion. 

Ihh har stadig dårlig samvittighed over ikke a være i nok form til fødslen. Må få gjort lidt ved det  

Anmeld

21. marts 2012

pemiro

LR85 skriver:

Haha, ja det er god motion. 

Ihh har stadig dårlig samvittighed over ikke a være i nok form til fødslen. Må få gjort lidt ved det  

Jeg laver heller ikke andet end trapperne og så cykler jeg til og fra skole... Tvivler på det er nok til at være i form :/ man burde gøre noget ved det...

Anmeld

21. marts 2012

eliasogmor

pemiro skriver:

Åh ha jeg håber da at det kun bliver ved begyndende bækkenløsning.. Godt at du bare sidder hjemme, så du kan slappe lidt af samtidig med opgaveskrivning..

Åh hvor er du heldig at bebs kommer ca 14 dage efter din sidste eksamen... Jeg har første eksamen 31 maj og har 8 eksamener i alt fordelt i juni.. Og har jo "desværre" termin den 6 juni.. Så jeg må vidst bare ta det som det kommer

jamen der er jo bare den chance at jeg føder før tid.. da jeg gjorde det med den første også...

Anmeld

22. marts 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Hej alle i gravide tøser

Hvordan går det med jer? Har i nogle skavanker indtil videre eller er det hele bare fryd? Nyder i at være gravide eller er det et helvede der bare skal overståes? Hvad siger vægten?

Jeg selv er idag 28+5 og har det fantastisk. Har slet ingen gener overhovedet og vægten siger +10 kg, så det er jeg egentligt ret tilfreds med.. 

Jeg synes det er SÅ fantastisk at være gravid og mærke lillemanden sparke løs derinde.. Og jeg sprudler af overskud så det basker!

Bebsen værelse står så småt helt klart, der mangler lidt små detaljer, og så skal alt tøj osv lige vaskes. (da både kæresten og eg har eksamener når bebs kommer, føler jeg det er bedst at være færdig i go tid så vi ikke skal stresse med færdiggørelse af det også)

Håber i alle har det lige så fantastisk som mig

Rigtig god dag derude

Puha det er da dejligt at være gravid eller...

Selvfølgelig er det skønt, men

Jeg har ondt i hele kroppen, Min krop bliver så hurtigt smadret, jeg er blevet så glemsom, det er tit svært at holde fokus, mine bryster er utætte jeg er sulten hele tiden, og ja så er den bette det mest livlige barn jeg har oplevet, jeg får spark HELE tiden

Men jeg elsker alle de skavanker, for det er jo min guldklumps skyld

vægten siger +3,3 kg fra startvægten i dag hvor jeg er 29+0

Anmeld

23. marts 2012

MortilAlmaogNohr

Hej Skønne gravide kvinder.

Jeg er 27 + 6 idag, og her er alt egentlig også vel, jeg nyder de mange spark, og det at maven vokser.

Jeg er på + 10 kg, hvilket er meget på min lille krop (148 cm høj og 48 kg i start vægt) Det eneste lille problem jeg har er at det hele fylder så meget derinde, så jeg nogle dage har svært ved at trække vejret ordentligt. Så skal jeg ligesom hive vejret helt ned i lungerne, og det kan føles ret så ubehageligt at føle at man ikke kan trække vejret ordentligt.

Andre der har det problem?

Anmeld

23. marts 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Puha det er da dejligt at være gravid eller...

Selvfølgelig er det skønt, men

Jeg har ondt i hele kroppen, Min krop bliver så hurtigt smadret, jeg er blevet så glemsom, det er tit svært at holde fokus, mine bryster er utætte jeg er sulten hele tiden, og ja så er den bette det mest livlige barn jeg har oplevet, jeg får spark HELE tiden

Men jeg elsker alle de skavanker, for det er jo min guldklumps skyld

vægten siger +3,3 kg fra startvægten i dag hvor jeg er 29+0

Åh ha øv der lyder da ikke godt at du er øm overalt.. Svømmer du? Måske det ville hjælpe

Jeg kan slet ikke mærke jeg er gravid, og alt foregår i samme tempo som før, det er sjovt der kan være så stor forskel på graviditeter...

Håber du får det bedre så du kan nyde det lidt nu hvor vejret er blevet så dejlig skønt

Rigtig god weekend

Anmeld

23. marts 2012

pemiro

Tina. skriver:

Hej Skønne gravide kvinder.

Jeg er 27 + 6 idag, og her er alt egentlig også vel, jeg nyder de mange spark, og det at maven vokser.

Jeg er på + 10 kg, hvilket er meget på min lille krop (148 cm høj og 48 kg i start vægt) Det eneste lille problem jeg har er at det hele fylder så meget derinde, så jeg nogle dage har svært ved at trække vejret ordentligt. Så skal jeg ligesom hive vejret helt ned i lungerne, og det kan føles ret så ubehageligt at føle at man ikke kan trække vejret ordentligt.

Andre der har det problem?

Jeg har det meget med at "falde sammen" når eg sidder på en stol eller i sofaer, og da kan jeg tydeligt mærke at der bare overhovedet ikke er plads til lungerne.. Men jeg ser positivt på det og ser det som at jeg så lærer ag sidde oprejst hehe..

Men det bliver desværre nok kun værre nu hvor bebs blir endnu større... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.