Hvordan har i det derude? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2012

LR85

Tina. skriver:

Hej Skønne gravide kvinder.

Jeg er 27 + 6 idag, og her er alt egentlig også vel, jeg nyder de mange spark, og det at maven vokser.

Jeg er på + 10 kg, hvilket er meget på min lille krop (148 cm høj og 48 kg i start vægt) Det eneste lille problem jeg har er at det hele fylder så meget derinde, så jeg nogle dage har svært ved at trække vejret ordentligt. Så skal jeg ligesom hive vejret helt ned i lungerne, og det kan føles ret så ubehageligt at føle at man ikke kan trække vejret ordentligt.

Andre der har det problem?

Det kunne ha været mig der havde skrevet det  

Jeg er på størrelse med dig, og synes godt nok også det fylder godt til. 

Jeg prøver a spise lidt mindre måltider så maven ikke blir så fyldt op  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

MortilAlmaogNohr

LR85 Gud hvor er det skønt at høre at andre har det som mig, altså jeg er selvfølgelig ærgelig over at du også har det sådan, men rart at vide at andre har det på samme måde.

Og en anden ting der er rart, er endelig at høre fra en anden end mig, som er ligeså lille. Det er nemlig en af tingene i min graviditet, som kan skræmme mig. Kan denne lille krop virkelig klare det, og kan jeg føde normalt? Nu lider jeg så også af Vaginisme, hvilket gør mig endnu mere nervøs omkring det med fødslen.

Jeg er egentlig ikke bange for fødslen, men eftersom jeg lider af vaginisme, er jeg meget bange for alle de undersøgelser man skal "udsættes" for under en fødsel. Jordmoder der skal mærke hvor åben man er osv.

Kan se du har et barn allerede, så du har jo været det igennem, og klarede det, rart at høre om en som har samme størrelse som mig ;-)

Anmeld

23. marts 2012

MortilAlmaogNohr

LR85, og så ser jeg minsanden lige at du også er fra Amager :-).

Jeg er lidt ældre end dig, men jeg er fød og opvokset i 2300, og bor nu i hus ude i Kongelunden.

Pudsigt :-)

Anmeld

23. marts 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Åh ha øv der lyder da ikke godt at du er øm overalt.. Svømmer du? Måske det ville hjælpe

Jeg kan slet ikke mærke jeg er gravid, og alt foregår i samme tempo som før, det er sjovt der kan være så stor forskel på graviditeter...

Håber du får det bedre så du kan nyde det lidt nu hvor vejret er blevet så dejlig skønt

Rigtig god weekend

Nej det er simpelt hen for dyrt at gøre det ofte Ej når min ryg er helt ødelagt så tager jeg en tur i varmvandsbassinet

Jeg har også en rygsygdom, så havde forventet at jeg ville få nogle smerter

Tak og god weekend til dig også

Anmeld

24. marts 2012

Lauras mor

pemiro skriver:

Hej alle i gravide tøser

Hvordan går det med jer? Har i nogle skavanker indtil videre eller er det hele bare fryd? Nyder i at være gravide eller er det et helvede der bare skal overståes? Hvad siger vægten?

Jeg selv er idag 28+5 og har det fantastisk. Har slet ingen gener overhovedet og vægten siger +10 kg, så det er jeg egentligt ret tilfreds med.. 

Jeg synes det er SÅ fantastisk at være gravid og mærke lillemanden sparke løs derinde.. Og jeg sprudler af overskud så det basker!

Bebsen værelse står så småt helt klart, der mangler lidt små detaljer, og så skal alt tøj osv lige vaskes. (da både kæresten og eg har eksamener når bebs kommer, føler jeg det er bedst at være færdig i go tid så vi ikke skal stresse med færdiggørelse af det også)

Håber i alle har det lige så fantastisk som mig

Rigtig god dag derude

Jeg er 26+3 uger henne idag, og vægten siger +4,2kg fra startvægten (:

Døjer meget med halsbrand og sure opstød om aftenen og natten, begyndende ondt i lænden efter en lang arbejdsdag og så en del plukveer, som heldigvis kun er lidt ubehaglige og slet ikke smertefulde, men ellers nyder jeg bare min graviditet og min lille begyndende mave  Elsker når min lille grisling sparker. Dog synes jeg ikke, hun er så aktiv, som jeg kunne have håbet på. Men det kommer nok (:

Anmeld

25. marts 2012

M&R

Tina. skriver:

LR85 Gud hvor er det skønt at høre at andre har det som mig, altså jeg er selvfølgelig ærgelig over at du også har det sådan, men rart at vide at andre har det på samme måde.

Og en anden ting der er rart, er endelig at høre fra en anden end mig, som er ligeså lille. Det er nemlig en af tingene i min graviditet, som kan skræmme mig. Kan denne lille krop virkelig klare det, og kan jeg føde normalt? Nu lider jeg så også af Vaginisme, hvilket gør mig endnu mere nervøs omkring det med fødslen.

Jeg er egentlig ikke bange for fødslen, men eftersom jeg lider af vaginisme, er jeg meget bange for alle de undersøgelser man skal "udsættes" for under en fødsel. Jordmoder der skal mærke hvor åben man er osv.

Kan se du har et barn allerede, så du har jo været det igennem, og klarede det, rart at høre om en som har samme størrelse som mig ;-)

Hej:-) har en veninde som er på størrelse ned dig hun tog 33 kilo på og hun gjorde det gerne igen:-) så det kan sagtens gøres:-):-)

Anmeld

25. marts 2012

LR85

M&R skriver:

Hej:-) har en veninde som er på størrelse ned dig hun tog 33 kilo på og hun gjorde det gerne igen:-) så det kan sagtens gøres:-):-)

Det er rart a vide. Er lidt ner øs for om mit størrelse xs bækken/hofter kan klare en fødsel. Må håbe. 

Håber dog ikke jeg tager SÅ meget på

Anmeld

26. marts 2012

pemiro

LR85 skriver:

Det er rart a vide. Er lidt ner øs for om mit størrelse xs bækken/hofter kan klare en fødsel. Må håbe. 

Håber dog ikke jeg tager SÅ meget på

Jeg er selv et lille nips (164 og 51 kg før graviditeten) så er sikker på vi sagtens kan holde til en graviditet..

Har du også problemer med at finde ventetøj i små størrelser? Jeg har været helsig at finde tre par bukser, men bluserne i s er for store, så må bruge almindelige endnu, håber sælme de kan holde til jeg ikke er gravid længere...

Anmeld

26. marts 2012

MortilAlmaogNohr

Jep, ventetøj er ikke nemt når man er 148 høj. Har været heldig at låne nogle vente bukser af en veninde, men ventebluserne er bare for store, sådan under barmen agtigt sidder de bare ad helveds til.

Bomuldstoppe med elastik er blevet mine bedste venner, og cardigan der kan strække sig lidt :-). Eller kjoler.

Man må være kreativ :-).

Anmeld

26. marts 2012

LR85

pemiro skriver:

Jeg er selv et lille nips (164 og 51 kg før graviditeten) så er sikker på vi sagtens kan holde til en graviditet..

Har du også problemer med at finde ventetøj i små størrelser? Jeg har været helsig at finde tre par bukser, men bluserne i s er for store, så må bruge almindelige endnu, håber sælme de kan holde til jeg ikke er gravid længere...

Graviditeten kan vores krop sagtens holde til, er merr bekymret for det smalle bækken. Er bange for det brækker midt over. 

Jeg har fundet ventebukser i str 34 i h&m, de sidder okay bluser i str S/36 går også fint. 

Og ellers bare gamacher, det holdet bedst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.