Hvordan har i det derude? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.887 visninger
32 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

pemiro

Hej alle i gravide tøser

Hvordan går det med jer? Har i nogle skavanker indtil videre eller er det hele bare fryd? Nyder i at være gravide eller er det et helvede der bare skal overståes? Hvad siger vægten?

Jeg selv er idag 28+5 og har det fantastisk. Har slet ingen gener overhovedet og vægten siger +10 kg, så det er jeg egentligt ret tilfreds med.. 

Jeg synes det er SÅ fantastisk at være gravid og mærke lillemanden sparke løs derinde.. Og jeg sprudler af overskud så det basker!

Bebsen værelse står så småt helt klart, der mangler lidt små detaljer, og så skal alt tøj osv lige vaskes. (da både kæresten og eg har eksamener når bebs kommer, føler jeg det er bedst at være færdig i go tid så vi ikke skal stresse med færdiggørelse af det også)

Håber i alle har det lige så fantastisk som mig

Rigtig god dag derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

lio

Dejligt at høre du trives.  (Min chef siger det er vigtigt at man nyder sin graviditet)

Jeg er 26+3 idag og er + 8 kg.

Har mange plukveer men har svært ved at geare ned. Ud over det så har jeg det fysisk som en gravid nu skal, men psyken plager en del her. Kan ikke vænne mig til en stor mave som er i vejen hele tiden.

Anmeld

20. marts 2012

eliasogmor

Hej alle i gravide tøser

Hvordan går det med jer? Har i nogle skavanker indtil videre eller er det hele bare fryd? Nyder i at være gravide eller er det et helvede der bare skal overståes? Hvad siger vægten?

Jeg selv er idag 28+5 og har det fantastisk. Har slet ingen gener overhovedet og vægten siger +10 kg, så det er jeg egentligt ret tilfreds med.. 

Jeg synes det er SÅ fantastisk at være gravid og mærke lillemanden sparke løs derinde.. Og jeg sprudler af overskud så det basker!

Bebsen værelse står så småt helt klart, der mangler lidt små detaljer, og så skal alt tøj osv lige vaskes. (da både kæresten og eg har eksamener når bebs kommer, føler jeg det er bedst at være færdig i go tid så vi ikke skal stresse med færdiggørelse af det også)

Håber i alle har det lige så fantastisk som mig

Rigtig god dag derude

jeg er i dag  25 + 4.. og begynder at døje med bækkenløsing.. men jeg overlever.. da jeg sidder hjemme og skriver opgave....

vi er så småt ved at være klar til hans ankomst.... jeg har jo sidste eksamen 14 dage før termin...så vil også gerne have alt på plads... inden jeg begynder på min bachleor....

Anmeld

21. marts 2012

jeanettelb

Jeg er idag 28+4 og vægten siger plus 2

er virkelig ved at føle mig rigtig gravid det der med at tage sko på er en kamp.. det der med at finde noget tøj jeg kan passe begynder at knibe og så har jeg rigtig mange plukveer

Anmeld

21. marts 2012

pemiro

Laijona Äiti skriver:

Dejligt at høre du trives.  (Min chef siger det er vigtigt at man nyder sin graviditet)

Jeg er 26+3 idag og er + 8 kg.

Har mange plukveer men har svært ved at geare ned. Ud over det så har jeg det fysisk som en gravid nu skal, men psyken plager en del her. Kan ikke vænne mig til en stor mave som er i vejen hele tiden.

Je er også bare taknemmelig for jeg kan nydd det så meget..

Håber du får det bedre med psyken, så du også kan få lov at nyde det i fulde drag inden det snart er over..

Anmeld

21. marts 2012

pemiro

eliasogmor skriver:

jeg er i dag  25 + 4.. og begynder at døje med bækkenløsing.. men jeg overlever.. da jeg sidder hjemme og skriver opgave....

vi er så småt ved at være klar til hans ankomst.... jeg har jo sidste eksamen 14 dage før termin...så vil også gerne have alt på plads... inden jeg begynder på min bachleor....

Åh ha jeg håber da at det kun bliver ved begyndende bækkenløsning.. Godt at du bare sidder hjemme, så du kan slappe lidt af samtidig med opgaveskrivning..

Åh hvor er du heldig at bebs kommer ca 14 dage efter din sidste eksamen... Jeg har første eksamen 31 maj og har 8 eksamener i alt fordelt i juni.. Og har jo "desværre" termin den 6 juni.. Så jeg må vidst bare ta det som det kommer

Anmeld

21. marts 2012

pemiro

jeanettelb skriver:

Jeg er idag 28+4 og vægten siger plus 2

er virkelig ved at føle mig rigtig gravid det der med at tage sko på er en kamp.. det der med at finde noget tøj jeg kan passe begynder at knibe og så har jeg rigtig mange plukveer

Kun 2 kg???? :O hold da op...

Ja her er maven også en lille bitte smule i vejen, men har fundet andre måder at få strømper og sko på så det generer mig heldigvis ikke endnu.. Håber så godt nok på det begynder at blive varmere nu her eftersom jeg meget meget snart ikke kan lukke jakken mere... Hehe

Anmeld

21. marts 2012

LR85

Hey piger. 

Jeg er 29+6 i dag. Har termin 1/6 

Jeg NYDER det i fulde drag  

Anmeld

21. marts 2012

pemiro

LR85 skriver:

Hey piger. 

Jeg er 29+6 i dag. Har termin 1/6 

Jeg NYDER det i fulde drag  

Ih hvor dejligt.. Så er vi i hvertfald to

Og med det solskin der er ida kan jeg mærke det bliver en fantastisk dag

Go dag

Anmeld

21. marts 2012

LR85

pemiro skriver:

Ih hvor dejligt.. Så er vi i hvertfald to

Og med det solskin der er ida kan jeg mærke det bliver en fantastisk dag

Go dag

bor i københavn, og der er nu stadig lidt overskyet.

Håber solen titter frem senere.

Hva med arbejde, er man gået på barsel eller??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.