come2 skriver:
Nu er jeg selv i samme båd og har ikke taget p piller i en periode på et år først, startede igen for at rette min cyklus op og nu har jeg ikke taget p piller i ca. 1½ år.
Jeg er ikke gravid endnu.
Jeg tror virkelig du forvirrer din krop ved at spekulere over det.
Jeg gjorde det samme i starten og min cyklus var helt a helveds til.
Mig og kæresten blev enige om jeg lige skulle på p piller en periode, så min krop fik ro på.
Nu får jeg regelmæssig mens og ægløsning af den simple grund at jeg er mere afslappet - jeg ved det er nemmere sagt end gjort, men at man tænker så meget over det kan altså godt udsætte en graviditet
ved godt jeg stresser min krop meget... men aner simpelthen ikke hvordan jeg skal lade være med at tænke på det...
min cyklus har jo så været reglmæssig (inden for et par dage til hver side) i 4-5 mdr. kan ikke lige huske... bare lang, som i 35 dage i stedet for 28, som før idste graviditet...
at holde pause, som i at bruge prævention er simpelthen ikke en mulighed, for så snart jeg topper på det vil tankerne flyve igen...
aner ikke hvordan jeg skal lede tankerne væk...
vi skal giftes næste ommer (hjælper ikke at tænke på det) fik nyt arbejde i oktober, som jeg går meget op i og er rigtig glad for (det har heller ikke hjulpet en BIB)...
er bange for jeg vil stresse til den dag jeg har bebs i armene... og så begynder bekymringerne jo nok først 

Anmeld