to ÆL 1 cyklus????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

Kris89

zette85 skriver:

Jeg tror slet slet ikke at du skal være bange for at du har testet positiv 2 gange på én måned. Som du selv skriver så findes der "Den 2 ægløsning", og som jeg har forstået det er det kun en super positiv ting da man jo så har 2 chancer i den måned  

Du er på ingen måde unormal eller sær, men et KÆMPE skal du have. Men op med humøret og så bare tænk positivt  

tusind tak

håber håber håber... nu skal der sexes de næste dage... helt vildt... og så må vi jo endnu engang håbe...

ja i princippet er det jo super positivt... det slog mig bare helt ud...

så længe det ikke er normalt, er chancen jo det mindre...

håber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

mortilnoahogmelina

Det kan godt ske en sjældent gang imellem at man har 2 æl på en måned. Så hop du på manden idag i morgen og over morgen .
Jeg kan godt forstå du er forvirret ,
Jeg fik det af vide den gang det viste sig at jeg hver en MA , de blev ved at sige jeg var kortere end jeg var og sagde så at i sjældne tilfælde kunne man godt have 2 æl på sammen cyklus .

Anmeld

19. marts 2012

Kris89

Pernille08 skriver:

Det kan godt ske en sjældent gang imellem at man har 2 æl på en måned. Så hop du på manden idag i morgen og over morgen .
Jeg kan godt forstå du er forvirret ,
Jeg fik det af vide den gang det viste sig at jeg hver en MA , de blev ved at sige jeg var kortere end jeg var og sagde så at i sjældne tilfælde kunne man godt have 2 æl på sammen cyklus .

tak for svar... hvis nu mod forventning jeg får min mens er det lidt spænende, om jeg igen der har to ÆL...

håber aldrig jeg får mulighed for at finde ud af det

jo måske med barn nummer to eller tre

sys bare heller ikke billede 1 er helt så tydeligt som billede 3.... måske det ikke har været sådan helt rigtig ÆL.

Anmeld

19. marts 2012

Mor til 2 drenge og 2 piger

Hej.

Inden jeg blev gravid med vores den første var min cyklus på 42 dag og jeg havde 2 ægløsninger både på 21 og 29 dagen.

Jeg fik taget blodprøver, så det er derfor man fandt ud af det.

Det tog 1½ år før jeg blev gravid.

Hel og lykke.

Anmeld

19. marts 2012

Kris89

Mor til 2 drenge og 2 piger skriver:

Hej.

Inden jeg blev gravid med vores den første var min cyklus på 42 dag og jeg havde 2 ægløsninger både på 21 og 29 dagen.

Jeg fik taget blodprøver, så det er derfor man fandt ud af det.

Det tog 1½ år før jeg blev gravid.

Hel og lykke.

tusind tak for svar...

passer jo meget godt, når nu min cyklus er på 35 dage...

håber dog ikke vi skal gå 1½ år selvom de første 9 mdr. da er gået...

Anmeld

19. marts 2012

mortilnoahogmelina

Kris89 skriver:

J

tak for svar... hvis nu mod forventning jeg får min mens er det lidt spænende, om jeg igen der har to ÆL...

håber aldrig jeg får mulighed for at finde ud af det

jo måske med barn nummer to eller tre

sys bare heller ikke billede 1 er helt så tydeligt som billede 3.... måske det ikke har været sådan helt rigtig ÆL.

Jeg krydser for at du først finder ud af det med værn nr 2-3..

Jeg synes det er jeres tur til 2 streger nu .

Rigtig meget baby støv til jer .

Anmeld

19. marts 2012

TWT

Inde under din profil står der du er gravid, og har termin d. 15. dec. HVordan kan det være ?

Anmeld

19. marts 2012

Kris89

Pernille08 skriver:

Jeg krydser for at du først finder ud af det med værn nr 2-3..

Jeg synes det er jeres tur til 2 streger nu .

Rigtig meget baby støv til jer .

tusind tak

Anmeld

19. marts 2012

Kris89

TWT skriver:

Inde under din profil står der du er gravid, og har termin d. 15. dec. HVordan kan det være ?

det er så der kommer op på forsiden nøjagtig hvor mange dage jeg er henne (hvis nu den er der)

er 1+2 idag

Anmeld

19. marts 2012

TWT

Kris89 skriver:

det er så der kommer op på forsiden nøjagtig hvor mange dage jeg er henne (hvis nu den er der)

er 1+2 idag

Okay

Held og lykke,  virkelig for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.