to ÆL 1 cyklus????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

Kris89

TWT skriver:

Okay

Held og lykke,  virkelig for jer

tusind tak og tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

TWT

Kris89 skriver:

tusind tak og tillykke

Mange tak 

Anmeld

19. marts 2012

Kris89

TWT skriver:

Mange tak 

lige et tillægsspørgsmål...

hvad betyder 1-2, som står på din test??

Anmeld

19. marts 2012

TWT

Kris89 skriver:

lige et tillægsspørgsmål...

hvad betyder 1-2, som står på din test??

Det betyder at det er 1-2 uger siden befrugtningen. Jeg havde købt 6 tests, og tog så en idag, hvor der stod 2-3  

Anmeld

20. marts 2012

smlmea

Det er kun den sidste test der er positiv,den første er det ikke hele teststregen der er lige så tydlig,eller tydligere end kontrolstregen.

I skal altså ikke hænge jer i den såkaldte 2.ægløsning,deter efterhånden mere end 60år siden,en læge mente det,men ingen læger og fosker har siden kunne bekræfte at det er tilfældet,og det tror jeg nu nok de ville have gjort,da det ville gøre det langt lettere at gøre kvinderne gravide.

Anmeld

20. marts 2012

Kris89

nu skulle den i hvert fald være der

billede 1 : alm stavtest

billede 2 : digital - smiley = positiv / en rund cirkel uden noget i = negativ.

har sexet d. 13, 14, 15, 17, 19 og idag fra morgenen af... vi fortsætter selvf. i aften og håber virkelig vi rammer...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Kris89 skriver:

og så skrev lægen bare... du er så ung, vi venter med udredning til der er gået et år... dvs. juni 2012 før vi kan få hjælp... hun reagerede ikke på at jeg havde to ÆL i en cyklus

havde ellers forstået det sådan, at når mandens sæd var testet (hvilket det er og er normalt) ville hun gøre noget for mig...

åbenbart ikke

Hmm. Det var da en øv læge..
Men ved du hvad. Der er slet ikke så længe til juni.
Så følges vi jo ad. for der har vi også prøvet i et år.

Men håber det har båretfrugt en af de to æl du er blevet beriget med.

Anmeld

20. marts 2012

Kris89

Frk-Lotusblomst skriver:

tusind tak... ihh håber vi begge undgår at skulle have hjælp... må det hele lykkedes denne cyklus

denne gang er det i hvert fald ÆL... har du set de nyeste billeder jeg lige har lagt ind i denne debat?

kan også virkelig mærke stikken i maven og sådan denne gang... sådan for alvor...

og med sex d. 13,14,15,17,19 og idag til morgen. igen i aften og de næste 3-4 dage burde vi BIB da ramme

Anmeld

20. marts 2012

Kris89

Frk-Lotusblomst skriver:

har aldrig oplevet en sååå positiv æl test... så lad o håbe det er det store guldæg der er på vej

Anmeld

20. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Kris89 skriver:

tusind tak... ihh håber vi begge undgår at skulle have hjælp... må det hele lykkedes denne cyklus

denne gang er det i hvert fald ÆL... har du set de nyeste billeder jeg lige har lagt ind i denne debat?

kan også virkelig mærke stikken i maven og sådan denne gang... sådan for alvor...

og med sex d. 13,14,15,17,19 og idag til morgen. igen i aften og de næste 3-4 dage burde vi BIB da ramme

Lad os håbe det ja. - ihvertfald med dig, vi prøver ikke rigtig lige pt.

Ja, der er da vist ingen tvivl. Slet ikke når du også ahr taget den fra clearblue. Der er jo ingen tvivl.

Ja, så burde i da godt nok være dækket godt ind.. Men hellere en gang for emget end en gang for lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.