KarinaB. skriver:
Det vil jeg da helt sikkert prøve !!
"Dur" det også når jeg farver håret ? 
Her har du link til en kvindes historie om at stoppe med shampoo. Det er ikke så meget teksten der er vigtig, for hun bruger aaaalt for meget natron (efter min mening). Det vil kun forhale processen at bruge så meget natron da hovedbunden så vil fedte igen og igen. Men det sjove er at se billederne af hvordan hendes hår udvikler sig. Hun har taget et billede for hver uge og du kan se hvor fint hendes hår ender med at blive 
http://www.fulfilledhomemaking.com/no-poo-shampoo.html
Jeg ved ikke om det duer når du farver håret, men umiddelbart vil jeg tro at det nok gør, da hårfarve jo nærmest bare vil udtørre hovedbunden endnu mere...men jeg ved det ikke faktisk. Jeg ville ikke tøve med at prøve i alt fald. Hvis det ikke virker fordi du har farvet håret, så kan du jo altid bare droppe det igen. Jeg er ret sikker på at det virker hvis håret er farvet og så ikke bliver farvet igen, men jeg er i tvivl om det måske kunne få håret til at blive fedtet igen i en periode hvis du farvede det igen når du var i gang med kuren
Jeg kan se på dit profilbillede at du har en helt lille dreng? Hvis du har født indenfor det sidste år, så er der jo en risiko for at din hovedbund har mere tendens til at fedte end normalt pga hormonerne. Så tager det måske lidt længere tid før det virker 
Anmeld