Hvad er prisen på et barns hoved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

IngenKoPåIsen

AnnaKJ skriver:

TS skriver:  Jeg synes det er forfærdeligt, hvordan vi er ved at aktivt udrydde mennesker med afvigelser. Og så kan man ovenikøbet vinde en sag omkring det.

Og det er det jeg reagere på - for der høre Lærke under! 

Aaaah så forstår jeg.. Jeg kan fuldt ud følge dig i dine tanker omkring Lærke- mine indlæg er omkring DS, det vil jeg altså bare lige have på det rene!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

raca

Marita skriver:

Forældrene! At kræve 2,9 mill fordi deres barns 'fejl' ikke blev opdaget?

Jeg synes det er forfærdeligt, hvordan vi er ved at aktivt udrydde mennesker med afvigelser. Og så kan man ovenikøbet vinde en sag omkring det.

nu er det jo usa...

og de kan havde fravalgt et DS barn alen pga familiens tav. vil jeg mene.

skal det gå ud over deres andre/kommende børn at de måske skal kæmpe sig igennem på et økonomisk usikkert grundlag forde deres søster skal havde medicinsk behandling.

så hvis man helt konkret står og skal vælge mellem og kunne give sine børn muglighed for at komme vidre i uddanelsesystemet eller at de fik mugligheden for at få en søster med DS...

så måske er det derfor de får erstatning.. der skønnes at dække medicin udgifterne, så hele familien ikke lider under lægernes fejl.

her hjemme ville det jo være lige meget for staten betaler jo alt...

Anmeld

19. marts 2012

Tin

Profilbillede for Tin
Marita skriver:

Jeg ved jeg gør mig upopulær her, men jeg har vist en gammeldags indstilling til livet. Det er værdifuldt i hver en form. Jeg ville aldrig kunne overbevise mig selv om, at mit barn ville have et bedre liv, hvis det ikke havde noget liv.

Et barn der skal igennem lidelser hver dag bare for at trække vejret....har ikke noget godt liv. Det skal kæmpe for at eksistere, og det er ikke værdigt i nogen form eller for nogen!

Og hvad med de eventuelle søskende?? Er du klar over de følger det vil få for DERES liv??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.