Studerende og Økonomi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2012

An&Jo

Sifling skriver:

Det med pasta og ketchup var også mest bare en måde at sige det på  Her går vi så rigtigt meget op i Økologi, og vores søn for faktisk kun økologisk eller biodynamisk mad  Det er jo et valg vi har taget, og er godt klar over at det også har sine konsekvenser..  Og ja det er inden "børnechecken", den havde jeg (heldigvis) lige glemt at medregne  Tak

ja så kan man jo sige i lidt selv er skyld i det..

Men man kan altså sagtens leve godt for få penge..

det er jo kun godt den ikke er medregnet, det giver jo lidt ekstra til at købe det for man lige mangler..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Sifling skriver:

Tusind tak  

Ved også at de vil hjælpe og sige det ikke er noget problem, men ved også at de ikke har særlig mange penge selv, så ville vi nok også få ret dårlig samvittighed over  

uh det kender jeg godt. mine forældre har heller ikke de største lønninger. Er der ikke tidspunkter hvor det kan gøres billigt at komme til f.eks. polen?

Anmeld

18. marts 2012

Sifling

mor:) skriver:

uh det kender jeg godt. mine forældre har heller ikke de største lønninger. Er der ikke tidspunkter hvor det kan gøres billigt at komme til f.eks. polen?

Der er selvfølgelig tidspunkter der er billigere end andre, men det skal jo også passe med ferier osv.. Og lige meget hvordan man vender og drejer det, så koster sådan en tur jo hurtigt 4000-5000 kr inkl flybilletter

Anmeld

18. marts 2012

Sifling skriver:

Der er selvfølgelig tidspunkter der er billigere end andre, men det skal jo også passe med ferier osv.. Og lige meget hvordan man vender og drejer det, så koster sådan en tur jo hurtigt 4000-5000 kr inkl flybilletter

tænker at i kan sejle

Anmeld

18. marts 2012

Sesse89

Jeg får som ikke enlig ca 9300kr udbetalt.

det er alm. su også kommer su lån oven i.

Så ja det er stramt hvis du altså ikk vil låne.

Anmeld

18. marts 2012

Sifling

tænker at i kan sejle

Ah, ej det tror jeg umuligt kan være en fordel  Hans forældre plejer at køre i deres bil og sejle, det tager omkring 12-14 timer  Det er altså ikke noget jeg har lyst til at kaste mig ud i med Jolan x) Og det kræver også vi havde en bil  

Anmeld

18. marts 2012

Sifling

Sesse89 skriver:

Jeg får som ikke enlig ca 9300kr udbetalt.

det er alm. su også kommer su lån oven i.

Så ja det er stramt hvis du altså ikk vil låne.

Tak for det  

Det er så med det forhøjede Su-lån ikk?
Det kan godt være jeg ikke vil låne, men det kan jeg jo blive nød til

Anmeld

18. marts 2012

Sifling skriver:

Ah, ej det tror jeg umuligt kan være en fordel  Hans forældre plejer at køre i deres bil og sejle, det tager omkring 12-14 timer  Det er altså ikke noget jeg har lyst til at kaste mig ud i med Jolan x) Og det kræver også vi havde en bil  

kan godt se jeg ikke aner noget om hvor langt der er til Polen. Skyldes min meget ringe viden til geografi

havde en ide om at det tog 4-5timer.

Kan godt forstå du ikke vil tage sådan en lang tur med Jolan og så går der jo også en del af ferien på transporttid, hvilket også er ærgeligt.

Anmeld

18. marts 2012

Sifling

kan godt se jeg ikke aner noget om hvor langt der er til Polen. Skyldes min meget ringe viden til geografi

havde en ide om at det tog 4-5timer.

Kan godt forstå du ikke vil tage sådan en lang tur med Jolan og så går der jo også en del af ferien på transporttid, hvilket også er ærgeligt.

Hehe, det er bare iorden, jeg troede det lå i nærheden af Rusland til at starte med  De snakker jo næsten ens  

Håber det går godt med din lille trold

Anmeld

18. marts 2012

Sifling skriver:

Hehe, det er bare iorden, jeg troede det lå i nærheden af Rusland til at starte med  De snakker jo næsten ens  

Håber det går godt med din lille trold

hmm...endnu en ting jeg lige har lært. det troede jeg egentlig også pga. sproget. det kan være jeg skal skaffe mig et kort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.