Ryger mit su-lån også i praktikperioden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.742 visninger
40 svar
0 synes godt om
18. marts 2012

Bare mig..

Hej piger.

Jeg er enlig med en datter, samtidig med at jeg studerer.

Jeg har forhøjet su-lån, og mit spørgsmål er så, om mit su-lån også ryger, når jeg skal i lønnet praktik (Jeg er pædagogstuderende)

HVIS jeg heller ikke får mit su-lån mangler jeg 6500 kr i mdr. når jeg skal i praktik, og hvordan faen klare man lige den. 6*2 mdr fordelt på 3,5 år?

Knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

come2

MGN~NGM<3 skriver:

Hej piger.

Jeg har forhøjet su-lån, og mit spørgsmål er så, om mit su-lån også ryger, når jeg skal i lønnet praktik (Jeg er pædagogstuderende)

HVIS jeg heller ikke får mit su-lån mangler jeg 6500 kr i mdr. når jeg skal i praktik, og hvordan faen klare man lige den. 6*2 mdr fordelt på 3,5 år?

Knus.

Det er jeg ret sikker på det gør, da du jo får løn et andet sted fra.

Anmeld

18. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MGN~NGM<3 skriver:

Hej piger.

Knus.

Man får ikke su lån under praktik, da man ikke er su berretiget i praktikperioden og dermed heller ikke kan få su-lån. Desværre

Anmeld

18. marts 2012

Bare mig..

come2 skriver:

Det er jeg ret sikker på det gør, da du jo får løn et andet sted fra.

Det håber jeg satme ikke.. Jeg kan jo ikke miste 6500 kr i mdr. i 6 mdr to gange i løbet af uddannelsen... Hmm. Hvordan h****** klare jeg den!?

Anmeld

18. marts 2012

Bare mig..

mor:) skriver:

Man får ikke su lån under praktik, da man ikke er su berretiget i praktikperioden og dermed heller ikke kan få su-lån. Desværre

Fedt fedt fedt.. Hvad gør man mon så!? Dropper ud af uddannelsen..? Jeg kan ikke miste de penge.. Det er en fuldstændig umulighed.

Anmeld

18. marts 2012

come2

MGN~NGM<3 skriver: