Kørekort - Spørgsmål....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2012

raca

morethanperfect skriver:

Det fik han af vide .. 

må jeg spørge hvem han tager ved... for både pris og tidsmessigt syntes jeg det lyder meget meget sært...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

Mira0911

An&Jo skriver:

altså nu fik jeg lavet min lægeattest ret hurtig, og fik den med mig samme dag..

men jeg havde ihvertfald teori 3 gange før jeg måtte komme i kravlegård, og så først derefter må man køre, så skal man have en gange teori mere før man må komme på vej, og sådan fortsatte det med teori og køretimer skiftevis, og så kom glatbanen, og så noget køretime derefter..

så ja 14 dage virker meget usandsynligt, men der skal nok være nogen der får det til at lykkes tror jeg..

Hvad undersøger/gør lægen mht. erklæringen man skal have med? 

Hvornår vil det være smarteste at få den lavet? Så den er med til første teori time eller? 

Anmeld

18. marts 2012

An&Jo

Mira0911 skriver:

Hvad undersøger/gør lægen mht. erklæringen man skal have med? 

Hvornår vil det være smarteste at få den lavet? Så den er med til første teori time eller? 

du får undersøgt dit syn, i snakker om diverse sygdomme osv, og du skal jo så bare svare på spørgsmålene.. den koster mellem 300 og 600kr at få lavet sådan en lægeattest, og ja den er smart at have med allerede til den første teori time.. så er det nemlig overstået..

derudover skal du finde dig et førstehjælps kursus som er færdselsrelateret (køreskolen udbyder dem de fleste steder, men undersøg det) det kursus gav jeg vidst 500kr såvidt jeg husker.. det er også smart hvis du kan have det overstået inden..

Anmeld

18. marts 2012

Mira0911

An&Jo skriver:

du får undersøgt dit syn, i snakker om diverse sygdomme osv, og du skal jo så bare svare på spørgsmålene.. den koster mellem 300 og 600kr at få lavet sådan en lægeattest, og ja den er smart at have med allerede til den første teori time.. så er det nemlig overstået..

derudover skal du finde dig et førstehjælps kursus som er færdselsrelateret (køreskolen udbyder dem de fleste steder, men undersøg det) det kursus gav jeg vidst 500kr såvidt jeg husker.. det er også smart hvis du kan have det overstået inden..

Der hvor jeg skal hen har de deres egen instruktør... Så tager den bare der når jeg starter op... 

Anmeld

18. marts 2012

An&Jo

Mira0911 skriver:

Der hvor jeg skal hen har de deres egen instruktør... Så tager den bare der når jeg starter op... 

ja så er det bare at tage det der..

jeg tog det os nede på køreskolen, fordi det var nemmest.. men for dælen det er mange timer.. jeg mener vi havde 7 timer lige i streg, og det er jo ikke just det mest spændende emne.. især ikke hvis man har haft det før..

Anmeld

18. marts 2012

Mira0911

An&Jo skriver:

ja så er det bare at tage det der..

jeg tog det os nede på køreskolen, fordi det var nemmest.. men for dælen det er mange timer.. jeg mener vi havde 7 timer lige i streg, og det er jo ikke just det mest spændende emne.. især ikke hvis man har haft det før..

Er det bare sådan et dags kursus eller over flere dage? 

Anmeld

18. marts 2012

An&Jo

Mira0911 skriver:

Er det bare sådan et dags kursus eller over flere dage? 

det er et dagskursus, og det ligger oftest sidst på eftermiddagen i hverdagene eller tidlig eftermiddag i weekenden, ihvertfald de steder jeg kiggede her i Aalborg

Anmeld

18. marts 2012

Mira0911

An&Jo skriver:

det er et dagskursus, og det ligger oftest sidst på eftermiddagen i hverdagene eller tidlig eftermiddag i weekenden, ihvertfald de steder jeg kiggede her i Aalborg

Okey... Det ligger garanteret også sen eftermiddag ved køreskolen... 

Anmeld

18. marts 2012

An&Jo

Mira0911 skriver:

Okey... Det ligger garanteret også sen eftermiddag ved køreskolen... 

Det gør det nok ja..

Anmeld

19. marts 2012

Becks

Jeg startede på mit 10/3-11 og kom til køreprøve 22/6-11 og bestod..

Man skal have de teoritimer og køretimer der står i lovpakken..

Jeg gav 9900 og det var inkl. førstehjælp, teoriprøve, køreprøve og lægeerklæring, havde ingen ekstra køretimer, havde kun de 16 timer på vej, 4 timer på manøvrebane og 4 timer på glatbane..

Jeg ville ALDRIG tage et kørekort på ekspres!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.