Kørekort - Spørgsmål....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2012

chael

Mira0911 skriver:

Vil godt tro det ikke er til at undvære når man først har det... 

Sådan har jeg det lidt med min tørretumbler... 

Ha ha ja den kan jeg sgu heller ikke undvære

*Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

M&M's Mor

Nu er der jo lavet en masse om siden jeg tog mit for 13 år siden så er nok bare at tage knoglen og ringe rundt til de forskellige køreskoler og forhøre sig...men jeg tog mit på 1½ mdr...gav 7500 ialt for mit...mht til teori og køretimer havde jeg kun det mindste man skulle have den gang men ved det er sat op med at det er meget mere man skal have i dg...hold op hvor man dog er blevet gammel...lyder jo nærmest som ens bedsteforældre med...dengang jeg...

Held og lykke med det...

Anmeld

17. marts 2012

Mira0911

morethanperfect skriver:

Ej hvor vildt . Men ja .. Der er store forskelle rundt i landet .. 

Jeps... Sad lige og studerede nærmere... En køreskole i Silkeborg tager 11800,- så det svinger enormt meget... 

Anmeld

17. marts 2012

Mira0911

nannafrederiksen skriver:

Det ved jeg, men det var bare lige for at sige at det kunne tages på tre måneder 

Anmeld

17. marts 2012

Silas&Mille

Mira0911 skriver:

Her i tiden diskutere vi meget om det med kørekort til mig...  

Det vil lette enormt meget på min kæreste hvis jeg får det, FORDI: 

Han skal ikke køre ungerne i inst. hver dag (Hente og bringe) 

Handle hver uge

Altså lige nu køre det sådan at det er ham der køre til alt.... 

Hvis jeg får kørekort så kan jeg køre ungerne i inst. køre ham på arbejde, altså jeg henter og bringer.... Håber selvfølgelig på at kan starte snart.... 

MEN.... 

Hvor lang tid tager det at tage kørekort normalt? 

Hvor lang tid tager det på expres hold? 

Håber der sidder nogle derude som kan hjælpe.... 

Da jeg tog kørekort for 10 år siden tog det omkring 3 måneder.

Jeg kender ikke rigtig noget til x-press typen, men jeg har læst om en dere r rimelig ny i Århus. Det hedder Lisbeths Køreskole, der kan man vist selv være med til at bestemme hvor lang tid det skal tage.

Anmeld

17. marts 2012

Noneother

Det kommer helt an på hvor flexibel din køreskole/lærer er. + om du har talent, eller skal ha´ekstra timer som mig (Det skal de fleste) Her tog det 2 måneder, men kunne sagtens have gjort det hurtigere.

På min skole var der videoteori 3 gange om ugen, så mødte man bare op de dage det passede en og fik en dvd udleveret. -Så aftalte vi køretider løbende, og jeg kunne selv bestemme hvornår jeg ville til teori og køreprøve.

Grunden til at det tog mig så lang tid var at jeg var på barsel, så skulle have passet sønnen når jeg skulle til teori. Han kom så bare med ud og køre, når det passede skævt med mine køretider.

Men altså der var 1 der startede samtidig med mig, der tog det på 3 uger... og det var altså ikke noget med express.

Anmeld

17. marts 2012

Mira0911

Noneother skriver:

Det kommer helt an på hvor flexibel din køreskole/lærer er. + om du har talent, eller skal ha´ekstra timer som mig (Det skal de fleste) Her tog det 2 måneder, men kunne sagtens have gjort det hurtigere.

På min skole var der videoteori 3 gange om ugen, så mødte man bare op de dage det passede en og fik en dvd udleveret. -Så aftalte vi køretider løbende, og jeg kunne selv bestemme hvornår jeg ville til teori og køreprøve.

Grunden til at det tog mig så lang tid var at jeg var på barsel, så skulle have passet sønnen når jeg skulle til teori. Han kom så bare med ud og køre, når det passede skævt med mine køretider.

Men altså der var 1 der startede samtidig med mig, der tog det på 3 uger... og det var altså ikke noget med express.

Jeg synes jo at det vil være smarteste nu at tage kortet mens jeg er på barsel... Men pasning af den lille bliver et kæmpe problem... 

Anmeld

17. marts 2012

Noneother

Mira0911 skriver:

Jeg synes jo at det vil være smarteste nu at tage kortet mens jeg er på barsel... Men pasning af den lille bliver et kæmpe problem... 

Ja det var osse et problem her, men jeg have heldigvis en god veninde der var parat til at træde til. - Det er jo bare SÅ meget nemmere at have et kørekort når man har børn.

men altså.. Ellers kan man håbe du får en kørelærer ala. min. Han var far til 5, og havde derfor autostol osv. -og han havde intet problem med at vi tog lillemanden med ud og køre.

Anmeld

17. marts 2012

Mira0911

Noneother skriver:

Ja det var osse et problem her, men jeg have heldigvis en god veninde der var parat til at træde til. - Det er jo bare SÅ meget nemmere at have et kørekort når man har børn.

men altså.. Ellers kan man håbe du får en kørelærer ala. min. Han var far til 5, og havde derfor autostol osv. -og han havde intet problem med at vi tog lillemanden med ud og køre.

Jeg håber lidt på at jeg kan finde en løsning når jeg skal ud og køre... 

Anmeld

18. marts 2012

jannilaursen

Mira0911 skriver:

Her i tiden diskutere vi meget om det med kørekort til mig...  

Det vil lette enormt meget på min kæreste hvis jeg får det, FORDI: 

Han skal ikke køre ungerne i inst. hver dag (Hente og bringe) 

Handle hver uge

Altså lige nu køre det sådan at det er ham der køre til alt.... 

Hvis jeg får kørekort så kan jeg køre ungerne i inst. køre ham på arbejde, altså jeg henter og bringer.... Håber selvfølgelig på at kan starte snart.... 

MEN.... 

Hvor lang tid tager det at tage kørekort normalt? 

Hvor lang tid tager det på expres hold? 

Håber der sidder nogle derude som kan hjælpe.... 

Jeg tog mit kørekort på 6 uger  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.