Kørekort - Spørgsmål....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2012

jannilaursen

Mira0911 skriver:

De køreskoler jeg har kigget på, stort set alle er med teori 2 gange om ugen...  

Flot klaret alligevel... 

Det går jo ret hurtigt hvis man selvfølgelig består begge gange '

Og tak smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

Mira0911

jannilaursen skriver:

Det går jo ret hurtigt hvis man selvfølgelig består begge gange '

Og tak smiler

Ja... Kommer jo også an på om hvornår manøvre bane osv er ledigt... 

Anmeld

18. marts 2012

jannilaursen

Mira0911 skriver:

Ja... Kommer jo også an på om hvornår manøvre bane osv er ledigt... 

Ja selvfølgelig

Anmeld

18. marts 2012

Isabella_mor

man kan selv bestemme det jo....

min kæreste var f.eks. EKSTREM langsom om at få gjort det. så han tog et helt år om det... 

så du skulle gerne kunne klare det på 3 mdr hvis du bare klør på

Anmeld

18. marts 2012

raca

morethanperfect skriver:

Tror det er meget forskelligt .. Daniel tager sit på 14 dage
Her i svendborg  

det kan ikke lade sig gøre...

teori og køre timer skal væksle... der er ting de skal været nået til i teorien før de må dit og dat i praksis osv..

der kan ikke bestillies køreprøve før teorien er betået og der er på syndfyn ca 3 ugers ventetid på køreprøve...

Anmeld

18. marts 2012

raca

An&Jo skriver:

Hold da op.. Vi fik afvide at det mindst ville tage 6 uger netop fordi man ifølge loven ikke må køre samme dag som man har teori og man skal køre efter hver teoritime fordi man skal prøve det man har lært i praksis før man kunne tage næste teori time..

Men håber da for ham at det kan lade sig gøre så..

det er også det der gælder her...

men der har så også lige været focus på nogle svendborgensiske kørelære der bare stak eleverne en teori cd og skrev de havde haft teoritimerne.. og det er fusk... 

men det gælder jo om at lokke kunder i butikken og hvis de siger 14 dage er man jo tilbøjlig til og vælge dem.. men det kan ikke lade sig gøre hvis de vil overholde reglerne.. og ej heller pga ventetiderne, og behandlingen af lægeatester..

Anmeld

18. marts 2012

raca

Mira0911 skriver:

Oki... Den køreskole jeg har luret igennem skal det også betales over 2 gange.... I det hele hvis jeg ikke dumper så skal jeg af med 11000 for lovpakken og 1400 kr ekstra ved siden af... 

det lyder ganske rimligt.. det er hvad det koster hvis kørelæren skal tjæne sin løn også.. og ikke bare havde det til at løbe rundt så du er sikret at du kan få kvitering på dine timer.

Anmeld

18. marts 2012

An&Jo

raca skriver:

det er også det der gælder her...

men der har så også lige været focus på nogle svendborgensiske kørelære der bare stak eleverne en teori cd og skrev de havde haft teoritimerne.. og det er fusk... 

men det gælder jo om at lokke kunder i butikken og hvis de siger 14 dage er man jo tilbøjlig til og vælge dem.. men det kan ikke lade sig gøre hvis de vil overholde reglerne.. og ej heller pga ventetiderne, og behandlingen af lægeatester..

altså nu fik jeg lavet min lægeattest ret hurtig, og fik den med mig samme dag..

men jeg havde ihvertfald teori 3 gange før jeg måtte komme i kravlegård, og så først derefter må man køre, så skal man have en gange teori mere før man må komme på vej, og sådan fortsatte det med teori og køretimer skiftevis, og så kom glatbanen, og så noget køretime derefter..

så ja 14 dage virker meget usandsynligt, men der skal nok være nogen der får det til at lykkes tror jeg..

Anmeld

18. marts 2012

raca

An&Jo skriver:

altså nu fik jeg lavet min lægeattest ret hurtig, og fik den med mig samme dag..

men jeg havde ihvertfald teori 3 gange før jeg måtte komme i kravlegård, og så først derefter må man køre, så skal man have en gange teori mere før man må komme på vej, og sådan fortsatte det med teori og køretimer skiftevis, og så kom glatbanen, og så noget køretime derefter..

så ja 14 dage virker meget usandsynligt, men der skal nok være nogen der får det til at lykkes tror jeg..

et er ligenøjaktig sådan at REGLERNE er...

det tager så ca 3 uger i svendborg politikreds at bestille køreprøve, denne køreprøve kan ikke bestilles før teorien er bestået..

så kun med fusk vil jeg mene det kan lade sig gøre...

Anmeld

18. marts 2012

morethanperfect

raca skriver:

det kan ikke lade sig gøre...

teori og køre timer skal væksle... der er ting de skal været nået til i teorien før de må dit og dat i praksis osv..

der kan ikke bestillies køreprøve før teorien er betået og der er på syndfyn ca 3 ugers ventetid på køreprøve...

Det fik han af vide .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.