Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk-Lotusblomst skriver: Hehe, ahr lige skrevet endnu et indlæg..Jeg har simpelthen svært ved at beslutte mig.. hihi. Glæder mig til at høre hvad det bliver.
Hehe, ahr lige skrevet endnu et indlæg..Jeg har simpelthen svært ved at beslutte mig.. hihi. Glæder mig til at høre hvad det bliver.
skal nok komme med en update jeg er også mega spændt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: skal nok komme med en update jeg er også mega spændt
Kay skriver: skal til MD scanning på mandag... der får vi forhåbentlig afvide hvad der gemmer sig der inde... men hvad tror i??? billed er taget 19+4 for lidt siden... vi skal til at holde min brors og hans kærestes føsdag
skal til MD scanning på mandag... der får vi forhåbentlig afvide hvad der gemmer sig der inde... men hvad tror i???
billed er taget 19+4 for lidt siden... vi skal til at holde min brors og hans kærestes føsdag
Tror bestemt der gemmer sig en lille pige
Kay skriver: ja rigtig meget... har ventet meget længe sys jeg
ja rigtig meget... har ventet meget længe sys jeg
Ja, og ventetiden bliver sikkert ikke kortere, når i finder ud af, hvad der gemmer sig i maven (:
Gætter på det er en lille prinsesse
Mirjam123 skriver: Tror bestemt der gemmer sig en lille pige
tak for gættet
M (: skriver: Ja, og ventetiden bliver sikkert ikke kortere, når i finder ud af, hvad der gemmer sig i maven (:
nej sikkert ikke
FrkT skriver: Gætter på det er en lille prinsesse
Kay skriver: tak for gættet
Blir spændende og høre på mandag
Mirjam123 skriver: Blir spændende og høre på mandag
jeps og skal nok komme med en update
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128