gæt kønnet 19+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Jeg siger pige.
Det er hvad min intuition siger mig. og så fordi at ALLE omkring mig skal have drenge.. Så nu synes jeg det er på tide med en pige.. - ingen pres. haha..

Ej, du stråler jo fantastisk og synes at maven ser ud til at være mere rund, bred.. Kan ikke forklare det og det kan være kjolen der snyder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

Kay

M (: skriver:

Det bliver spændende! Hvad tror du, der gemmer sig?

jeg er meget splittet... følelsen skifter hele tiden... var ellers i starten sikker på en pige... men nu er jeg ikke... kæresten er sikker på det bliver en dreng...

Anmeld

17. marts 2012

Kay

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg siger pige.
Det er hvad min intuition siger mig. og så fordi at ALLE omkring mig skal have drenge.. Så nu synes jeg det er på tide med en pige.. - ingen pres. haha..

Ej, du stråler jo fantastisk og synes at maven ser ud til at være mere rund, bred.. Kan ikke forklare det og det kan være kjolen der snyder.

nej... den er både rund ig bred og sidder lige på maven... kjolen snydder ikke.. hihi...

Anmeld

17. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg siger pige.

Kiggede lige en ekstra gang på billederne og på billede to ligner det faktisk ikke maven er bred.. altså at det hele sidder på maven..
Så måske der alligevel gemmer sig en lille dreng..

Så det må blive pas fra mig.

Anmeld

17. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Jeg siger pige

Anmeld

17. marts 2012

M (:

Kay skriver:

jeg er meget splittet... følelsen skifter hele tiden... var ellers i starten sikker på en pige... men nu er jeg ikke... kæresten er sikker på det bliver en dreng...

Uh, så bliver det da vildt spændende at få svar på mandag! (:

Anmeld

17. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Kay skriver:

nej... den er både rund ig bred og sidder lige på maven... kjolen snydder ikke.. hihi...

Hehe, ahr lige skrevet endnu et indlæg..

Jeg har simpelthen svært ved at beslutte mig.. hihi.
Glæder mig til at høre hvad det bliver.

Anmeld

17. marts 2012

Mutti2B

Kay skriver:

skal til MD scanning på mandag... der får vi forhåbentlig afvide hvad der gemmer sig der inde... men hvad tror i???

billed er taget 19+4 for lidt siden... vi skal til at holde min brors og hans kærestes føsdag

Jeg tror du gemmer på en lille pige . Og hvor er du da bare smuk

Anmeld

17. marts 2012

Kay

M (: skriver:

Uh, så bliver det da vildt spændende at få svar på mandag! (:

ja rigtig meget... har ventet meget længe sys jeg

Anmeld

17. marts 2012

Kay

Mutti2B skriver:

Jeg tror du gemmer på en lille pige . Og hvor er du da bare smuk

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.